Beste ziggo,
Een paar weken geleden is mijn ziggo abbonoment beëindigd. Nu heb ik bericht gekregen om de spullen terug te sturen binnen twee weken. Enkel ben ik nu op vakantie en zou ik het pas een week later op kunnen sturen. Kan ik hiervoor uitstel krijgen.
Ik hoor het graag.
Mvg
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Fati1 , goed dat je even navraag doet. Ik zie in ons systeem dat je inderdaad de 9de de herinnering hebt ontvangen voor het retourneren van de apparatuur. Helaas kan ik het in rekening brengen van de vervangingswaarde niet uitstellen want dit is een automatisch proces. Maar als je de apparatuur binnen 90 dagen na je opzegging terugstuurt, dan wordt een eventuele al in rekening gebrachte vervangingswaarde alsnog automatisch gecrediteerd. Dus zelfs als na je vakantie de apparatuur net te laat terugkomt en er al een vervangingswaarde in rekening is gebracht, dan wordt dat alsnog automatisch gecrediteerd.
Alvast wel even een tip, vraag altijd een verzendbewijs aan bij het terugsturen. Dan heb jij altijd het bewijs dat je de apparatuur netjes terug hebt gestuurd.
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag. En geniet van je vakantie!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.