GMDH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitloggen lukt niet

ik moet facturen van 8 accounts ophalen maar uitloggen lukt niet. jullie zeggen al lange tijd dit op te lossen maar dit lijkt niet te gebeuren. graag ontvang ik de facturen per email is dit mogelijk

2 Reacties 2
AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1031Posts
  • 186Oplossingen
  • 344Likes

Hallo en welkom @GMDH,

 

Facturen per mail nazenden is volgens mij iets van het verleden. Wat je met meerdere accounts wel kan doen, is je browser openen in privé/incognitomodus. Op die manier zal je bij een bezoek aan Mijn Ziggo opnieuw worden gevraagd om inloggegevens. Sluit na gebruik je browser in incognitomodus weer af, en start weer een nieuwe incognitomodus voor een nieuwe sessie, etc.

 

En laten we bovenal hopen dat ze de uitlogproblemen snel oplossen, want dat wordt wel knap irritant zo. Trouwens: 8 accounts? 😮

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2051Posts
  • 234Oplossingen
  • 438Likes

Goedemorgen @GMDH

 

Welkom op onze mooie Community!

 

Is het afgelopen weekend gelukt om van alle 8 accounts de facturen in Mijn Ziggo te downloaden?

Uitgelicht topic