Ik heb 2 adressen met 2 klant nummers waar ik Ziggo zakelijk heb voor mijn bedrijf.
Ik heb op 1 adres een Ziggo account en wil ook op het andere adres een Ziggo account aanmaken.
Dit lukt helaas niet.
Ik ben hier nu al 3 maanden mee bezig en heb ongeveer 10 keer contact gehad met de klantenservice van Ziggo zakelijk.
Ik krijg van beide adressen de melding dat mijn factuur klaar staat op hetzelfde email adres.
Maar ik kan dan maar van 1 adres de factuur downloaden, omdat ik daar een account op heb.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik nog een account kan aanmaken?
Ik heb alles al geprobeerd, ander e-mailadres, andere computer, ander wachtwoord, in de veilige modus en noem maar op.
Niets lukt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ben dezelfde als Nees2, het is nog steeds niet opgelost.
Het antwoord is heel simpel.
Van het 2e account moet het Mijn Ziggo verwijderd worden door iemand van Ziggo, in de achtergrond blijft je abonnement op dat adres intact.
Dan een nieuw Mijn Ziggo aanmaken met een ander emailadres voor het 2e Mijn Ziggo account met het klantnummer en postcode en huisnummer van het 2e account en klaar is Nees.
Oké, dat snap ik.
Ik heb al 10 verschillende mensen aan de telefoon gehad en niemand kwam met deze oplossing.
Ik had het zelf ook al aangegeven dat zoiets moet gebeuren.
Beide klantnummers zijn gekoppeld aan één mail adres.
Dat moet volgens mij gewijzigd worden.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Goedemiddag @Nees en 2,
Zo te lezen kun je wel wat hulp gebruiken met het aanmaken van een extra account van je tweede klantnummer. Daar help ik je heel erg graag verder mee. Want in mijn ogen zou dit natuurlijk mogelijk moeten zijn. De vraag is alleen even wat hier dan precies mis gaat.
Op welk punt loopt het spaak? Bij het aanmaken van het nieuwe account? Wat voor melding krijg je precies en gebruik je voor het aanmaken van het 2e account wel een ander email adres?
Goedenavond,
In principe gaat het helemaal goed met het invullen van klantnummer en mailadres.
Ik krijg ook een mail met een link om door te gaan met het invullen van het wachtwoord.
Als ik dan het wachtwoord 2x heb ingevuld klik ik op ga verder en dan stopt het.
Ik heb het al meerdere keren geprobeerd met andere wachtwoorden, op andere computers, andere mailadressen en in de veilige modus.
Helaas tot nu toe zonder resultaat.
Ik heb het idee omdat de 2 klantnummers aan 1 mailadres zijn gekoppeld dat het daar fout gaat.
Vandaag ook nog geprobeerd.
Ik ben hier al vanaf begin januari mee bezig.
Het mooiste zou zijn dat ik voor beide vestigingen de facturen in 1 account zou kunnen downloaden.
Ze staan uiteindelijk beide op mijn naam.
Dat is al een hele tijd @Nees en 2 , hoog tijd dat dit opgelost wordt! Ik zie een actief Mijn Ziggo account, met als gebruikersnaam je quicknet e-mail adres. Kun je in je Ziggo Community profiel de gebruikersnaam van het tweede account toevoegen? Dan ga ik kijken wat daar mis gaat.
Hoe doe ik dat?
Goede vraag @Nees en 2, je kunt hier lezen hoe het precies werkt op onze Ziggo Community, en onder het kopje "profiel aanpassen" vind je hoe je daar gegevens kunt achterlaten. De gegevens die je in je profiel achterlaat zijn alleen zichtbaar voor moderators.
Dat had ik al geprobeerd, als ik daar een e-mail adres invul krijg ik een melding dat er foute tekens in staan.
Als ik mijn klantnummers invul krijg ik ook die melding
Dat zal moeilijk gaan als er geen @ en geen andere tekens en spaties gebruikt kunnen worden en niet meer dan 30 tekens in Persoonlijke opmerkingen.
Advies: Neem via PM contact op voor het uitwisselen van gegevens.
Hi @Nees en 2 ,
Ik heb het bericht dat je naar Judith hebt gestuurd doorgekregen en neem het van haar over: Ik zie inderdaad geen account onder het betreffende klantnummer. Echter, ik zie ook niets wat in de weg zou kunnen staan. Als dat een mailadres is, dan krijg je deze melding al eerder (dat deze in gebruik is). Dat de correspondentie voor beide accounts op hetzelfde mailadres komt, maakt niet uit voor de Mijn Ziggo-registratie.
Ik heb het al meerdere keren geprobeerd met andere wachtwoorden, op andere computers, andere mailadressen en in de veilige modus.
Helaas tot nu toe zonder resultaat.
We hebben in het verleden meldingen gezien, waarbij de waarschuwing/tooltip bij de wachtwoorden niet goed werkt óf waarbij er wel een groene lijn kwam te staan onder een ingevuld wachtwoord, ondanks dat deze niet aan de eisen voldeed. De knop blijft dan grijs, zoals jij ook omschrijft. Je geeft al aan dat je meerdere wachtwoorden hebt geprobeerd, maar ik herhaal toch even de vereisten (als het goed is, staan deze ook onder het uitklapmenu?)
Om alles compleet te maken: Open de link in je e-mail ook in een incognito-venster (met de rechtermuisknop), zodat we ook zeker weten dat cache (van bijv. je andere Mijn Ziggo) geen rol speelt.
Oké,
Ik heb alles gedaan als boven omschreven, als ik het wachtwoord invul en op ga verder klik wordt hij grijs,
en verder gebeurt er niets.
Ook nog met een ander e-mail adres geprobeerd.
En weer grijs.
Wat nu?
Heel gek! Dan ben ik ook even door de opties heen, ik ga hier intern navraag over doen. Ik heb je ook nog een privébericht gestuurd.
Ik ben benieuwd of er al vooruitgang in zit.
Het zou wel prettig zijn als het voor het einde van de maand is opgelost.
Dan heb ik de facturen nodig voor mijn btw aangifte.
En dan loopt dit al 3 maanden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.