Raymon
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Twee internet abonnementen op één klantnummer mogelijk?

Vanwege mijn werk verhuis ik binnenkort deels naar een ander adres; doordeweeks verblijf ik daar, in het weekend verblijf ik op mijn oude adres (waar mijn vriendin blijft wonen). Het internet op ons oude adres staat op mijn naam, en ik wil ook een abonnement afsluiten voor op mijn nieuwe adres. Is het mogelijk om met hetzelfde e-mailadres / klantnummer twee abonnementen af te sluiten? Ik kan hier op de Ziggo website nergens iets over terug vinden.
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Reacties
  • 772Oplossingen
  • 1644Likes
Hoi Raymon,

Als het goed is, kan dat inderdaad, zolang de adressen verschillend zijn.
En als dat niet mogelijk is, dan kun je alsnog wel hetzelfde emailadres gebruiken, terwijl je een ander klantnummer hebt voor het tweede abonnement.

Groet,
Evert

Bekijk in context

Uitgelicht
4 Reacties 4
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Reacties
  • 772Oplossingen
  • 1644Likes
Hoi Raymon,

Als het goed is, kan dat inderdaad, zolang de adressen verschillend zijn.
En als dat niet mogelijk is, dan kun je alsnog wel hetzelfde emailadres gebruiken, terwijl je een ander klantnummer hebt voor het tweede abonnement.

Groet,
Evert

Bekijk in context

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16575Reacties
  • 1306Oplossingen
  • 2861Likes
U krijgt voor het nieuwe adres een nieuw (tweede) klantnummer, maar kunt daar uiteraard gebruik blijven maken van uw email-adres.
Raymon
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reacties. Ik sluit dan dus gewoon een nieuw abonnement af, alsof ik een nieuwe klant ben?
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16575Reacties
  • 1306Oplossingen
  • 2861Likes
Ja, met alle voordelen daarvan.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo