BakkerNL

Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Tv pakketten wijzigen zonder internet snelheid aan te passen.

Goedenavond,

 Ik heb sinds December een lidmaatschap bij ziggo met een internet start xxl 150 mb snelheid. En extra pakketten voor 8 maanden voor 29 95 en daarna zal die 73 ofziets worden maar zodat ik de next box kreeg maar dat kon ik tzt dan aanpassen naar een goedkoper pakket en kon dan gewoon de next houden. Maar nu zit ik sinds vandaag bij Vodafone en kan ik ook extra pakketten uit kiezen alleen heb ik 2 er al van en kan alleen voor ziggo sport totaal kiezen. Maar persoonlijk heb ik niets met sport. Dus ik was aan het kijken of ik mijn abonnement ergens kon aanpassen zodat ik gebruik kan maken van die gratis zender pakket. Maar ik kan nergens vinden hoe ik de pakketten kan wijzigen. Want als ik iets kan wijzigen dan wijzigd ook de internetsnelheid maar die moet gewoon op minimaal 150mb blijven. Gaat mij puur om de tv pakketten die ik wil wijzigen zodat ik gebruik kan maken van de gratis pakket van de Vodafone voordeel. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden of wat de beste optie is om te doen ? 

 

Met vriendelijke groet,

BakkerNL

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Heb zojuist contact gehad met ziggo via chat en wij zijn tot een nette oplossing gekomen. Dus hier mag een slotje op..

 

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Bekijk in context

18 Reacties 18
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Die zijn te vinden in Mijn Ziggo -> Producten 

 

Gratis extra tv-pakket | Volop extra voordelen | Ziggo en Vodafone

Zo krijg je het extra tv-pakket

Wanneer je abonnement bij Ziggo of Vodafone van start gaat, staat je extra tv-pakket binnen 2 weken klaar in Mijn Ziggo. Ga naar 'Extra tv-pakket instellen', kies je pakket en bevestig je keuze. Je kunt je nieuwe zenders daarna binnen een dag bekijken.

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Klopt had ik gekeken via de ziggo app maar dan moet ik ook mijn internet aanpassen naar 75 mb. Of ik kijk niet goed. Zal nog eens kijken dan of ik iets over het hoofd zie.

 

Update,

Nee kan nergens het pakket wijzigen vinden.

Ik dien via de app dan eerst mijn internetsnelheid te veranderen maar die wil ik juist op 150mb houden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ik zou even via een browser kijken met deze link die direct naar de juiste pagina in Mijn Ziggo gaat: Mijn Ziggo Gratis TV pakket

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Nee ook rechtreeks op de site niet, daar krijg ik melding zit standaard in je abonnement.

Ik dien dan ook hier eerst mijn internet pakket te veranderen maar dat is juist niet wat ik wil. Op gebied van internet is alles goed hier dus daar moet zeker niets aan veranderd worden. En ik weet nog dat de telefoniste destijds zei je kan je pakket altijd aanpassen en toen zei ik nog hou ik dan wel die 150 mb snelheid ?  Ja hoor die houd u gewoon u kunt altijd uw tv abbonement aanpassen los van het internet. Maar nu loop ik hier dus wel op vast.

 

Screenshot_20220221-230204_Chrome.jpg

Template

Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Je screenshot is de mobiele site. Dat is dus niet de volledige site. Probeer het via een laptop of PC. 

Houd er rekening mee, via Vodafone kan je naast Ziggo Sport alleen kiezen voor kids(niet alle kids zenders) en Movies&seriesL, als je nu Movies&seriesXL hebt, heb je kids al met meer kids kanalen, Movies&seriesXL, plus 40 zenders extra.

Die 40 zenders krijg je niet via Vodafone 

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Kids hoef ik niet, hier kijken we alleen rtllounge en rtlcrime als extra...

 

Maar zal anders morgen na werktijd even rustig op de laptop het bekijken.

 

Denk sowieso niet dat ik het al kan aanpassen want zag dus dat gelijk het nieuwe bedrag in ging en ik betaal nu nog maar 29.95 tm juli dus kan ik beter wachten denk ik tot juni en het dan naar beneden zetten.  Want 78 euro word mij te gek dus moet dan sowieso naar beneden.

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Je zou met de door mij geplaatste link op de volgende pagina terecht moeten komen.

Mijn Ziggo Gratis TV pakket

 

Bert_0-1645482630284.png

 

In Mijn Ziggo -> Producten -> Extra zenders beheren is een andere pagina:

 

Bert_1-1645482793156.png

 

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Nee kom ik niet, kom met die link in mijn account waar betalingen, verbruik, en gegevens staan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator kan eens kijken waarom je geen extra pakket kan kiezen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Template

Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@BakkerNL wrote:

Kids hoef ik niet, hier kijken we alleen rtllounge en rtlcrime als extra...

 

Maar zal anders morgen na werktijd even rustig op de laptop het bekijken.

 

Denk sowieso niet dat ik het al kan aanpassen want zag dus dat gelijk het nieuwe bedrag in ging en ik betaal nu nog maar 29.95 tm juli dus kan ik beter wachten denk ik tot juni en het dan naar beneden zetten.  Want 78 euro word mij te gek dus moet dan sowieso naar beneden.

 

 


Je kijkt RTL Lounge en RTL Crime, dit valt onder de kanalen van Movies&SeriesXL
Via Vodafone krijg je alleen Movies&SeriesL Hier valleen geen extra zenders onder, alleen maar ondemand films&series.

Nogmaals via Vodafone kan je alleen kiezen voor 
Movies&SeriesL (ondemand films&Series)
Kids pakket (zenders)
Ziggo Sport Totaal(Zenders)
Je hebt nu Movies&SeriesXL daar zit het kids pakket al in en Movies&SeriesL, inclusief 40 zenders
Doordat je RTL Crime en RTL Lounge wil kijken Kan je niet downgraden en dan een gratis Vodafone pakket nemen.

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Dus komt er op neer dat ik er bij ziggo niet veel aan heb dat ik nu vodafone heb genomen en dat ik niet veel lager kan dan die 78 euro ? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ik zou even op een moderator wachten, zij weten precies wat er in jou situatie wel en niet mogelijk is.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @BakkerNL

Goed dat je even een berichtje stuurt, dan kunnen we hier samen even een blik op werpen. 
Ik zie dat je een Internet Start XXL en Tv Max Next pakket hebt. Hierbij heb je al Movies en Series XL. De gratis extra's van Ziggo i.c.m. Vodafone zijn: Kids, Movies en series L en Ziggo Sport. 
Aangezien je al Movies en Series XL hebt, hebben het Kids pakket en Movies en Series L geen nut, aangezien je die al in de XL versie hebt. Dus dan blijft alleen het Ziggo Sport pakket over.

Je zou je abonnement, na je jaarcontract wel kunnen omzetten naar Tv Complete Next, dan zit Movies en Series XL niet meer standaard in je pakket, alleen dan heb je de extra zenders niet meer. Deze zitten namelijk niet in de L versie. Dus daar schiet je dan niet heel veel mee op jammer genoeg. 

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Oke tot zo ver duidelijk, maar houd dit dan in dat ik zoals wel gezegd is ik niet goedkoper kan dan die 78 euro ? Want betaal nu 29,95 tot juli en daarna zal het 78 euro worden maar kon hem in juni wel naar beneden zetten naar een goedkopere pakket en zal dan ongeveer rond de 55 kwijt zijn want zoals ik begreep kon ik rtlcrime en rtl lounge ook in een los pakket nemen voor 9 euro ofzoiets en kwam dan op 64 a 65 per maand uit dan wat ik nog kan herinneren. Want was destijds over gestapt om dat ik goedkoper uit zal zijn dan wat ik had maar als dat niet goedkoper kan in juni dan die 78 euro vind ik dat best teleurstellend. 

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Heb zojuist contact gehad met ziggo via chat en wij zijn tot een nette oplossing gekomen. Dus hier mag een slotje op..

 

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Fijn dat het allemaal besproken is en dat het voor je is opgelost. Maar kun je ook vertellen hoe? 🙂

BakkerNL
Topicstarter
Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ja zeker wel,

Omdat er wat onduidelijkheid was, hebben ze aangeboden om Movies en Series XL de rest van het abbonements jaar niet in rekening te brengen zodat ik er gratis gebruik van kan maken. 

Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Dat is inderdaad een fijne oplossing. En weet je nu ook waar je precies aan toe bent. Goed geregeld, geniet ervan 👍

Uitgelicht topic