Sjoerd52

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tv abonnement wijzigen

Goedemorgen,

 

Graag zou ik zelf mijn tv-abonnement willen wijzigen maar zodra ik dit probeer krijg ik een foutpagina te zien. Lijkt dat meerdere last hebben van deze bug, wat ik als vrij vervelend ervaar want ik weet nu niet wat de prijzen zijn bij down/-upgraden abonnement..

 

In ieder geval zou ik graag mijn tv-abonnement willen aanpassen naar tv complete. Klopt het dat je de huidige next mediabox dan gewoon kunt houden? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19173Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7276Likes

@Sjoerd52 Hartelijk dank voor je privebericht en de gegevens ter verificatie. Ik heb het pakket op jouw verzoek aangepast naar TV Complete Next en Internet Complete (zonder bellen) met behoud van de Ziggo Mediabox Next. Je krijgt hiervan binnen 24 uur een bevestiging per e-mail. Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?

Bekijk in context

4 Reacties 4
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Staan postcode en huisnummer in je community-profiel? Instructies vind je hier. 

Die info is alleen zichtbaar moderators. Zij kunnen het abonnement voor je aanpassen.

 

Van Alles in 1 max Next downgraden naar Alles in 1 Next is inderdaad met behoud Next.

https://www.ziggo.nl/alles-in-1#pakketten

 

Sjoerd52
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deze staan in mijn profiel

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19173Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7276Likes

Goedemiddag @Sjoerd52 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je jouw weg gevonden hebt naar dit forum.Ik begrijp dat je graag jouw pakket aan wilt passen naar Complete i.p.v. Max met behoud van de Mediabox Next. Dit kan ik uiteraard voor je regelen. Als je via een privebericht aan mij doorgeeft welk pakket je precies wenst te hebben dan wijzig ik het voor je. Kun je dan ter verificatie gelijk je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer doorgeven? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Je stuurt mij een privebericht door bovenaan deze pagina te klikken op "Berichten" kies dan voor het Oranje-witte kladblok symbool. Klik dan op "Verzenden naar" en vul dan mijn naam in. Stel de rest van het bericht op met de gevraagde gegevens. Zodoende komt het bericht direct bij mij uit. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19173Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7276Likes

@Sjoerd52 Hartelijk dank voor je privebericht en de gegevens ter verificatie. Ik heb het pakket op jouw verzoek aangepast naar TV Complete Next en Internet Complete (zonder bellen) met behoud van de Ziggo Mediabox Next. Je krijgt hiervan binnen 24 uur een bevestiging per e-mail. Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?

Uitgelicht topic