Raar, iemand bij Ziggo heeft geprobeerd mij te helpen door een werkelijke track & trace email te sturen, ik begrijp nu dat het pakket nog niet is aangemeld bij post.nl, en dat er opeens gewoon een probleem was met de link naar de bestel status in de email van Ziggo.
Het is me naar jou aanwijzing gelukt om erop te komen mijn bestelnummer handmatig in te vullen via Ziggo.nl/orderstatus waardoor ik eindelijk langs de error kwam dat sinds vrijdag ontstond, en ik eindelijk mijn bestel-info weer kan bekijken.
Situatie:
- 1. Link in email van Ziggo dat wees naar mijn bestelling status (ziggo.nl/orderstatus/actueel.html) stopte vrijdag te werken, en gaf de error in het eerste screenshot.
- 2. Ik kom bang om het forum, denkende dat van alles mis gaat.
- 3. Ziggo medewerker heeft mij hierdoor alvast het track & trace email gestuurd (geloof ik) dat normaal gesproken pas komt wanneer de status in levering is, maar de status is nog in verwerking sinds het weekend is.
- 4. Ik heb naar aanleiding van Vibram geprobeerd overal de geven nummers in te vullen, kwam erop om de error link af te korten naar ziggo.nl/orderstatus en kreeg de mogelijkheid om mijn bestelnummer handmatig in te voeren en het probleem is weg. (nu doet de link het dus ook weer)
Voor alle stress dat dit mij heeft bezorgd hoop ik dat het pakket er maandag is! *sarcasme😉
Velen dank voor de hulp allen, hopelijk heb ik er niet meer nodig!