HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De vraag is simpel, het antwoord vinden lijkt onmogelijk.
Tot wanneer loopt mijn contract/abonnement? niet te vinden...
Klopt, vroeger was dit in je Mijn Ziggo te zien.
Waarom dit eruit gehaald is, geen idee.
Nu is het voor iedereen een zoektocht geworden.
Ziggo moderators kunnen dit zien voor je.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
^ en tevens kan de Ziggo Klantenservice (www.ziggo.nl/chat, 1200 vaste lijn, 0900-1884) dit ook voor je checken
Goedemiddag @Sander8008
Wat raar dat je nergens in Mijn Ziggo de einddatum van je contract kan vinden.
Nu kan ik je via deze weg laten weten dat je geen contractperiode meer hebt. Je kan op ieder moment je pakket wijzigen. Voor het eventueel opzeggen van je contract hanteren we 1 maand opzegtermijn.
Opzeggen kan enkel telefonisch via 0900-1884 of via de overstapservice.
Wens je jouw pakket te wijzigen? Dan helpen we je graag. Laat gerust weten wat we voor je kunnen betekenen.
@Jamyla schreef:Wat raar dat je nergens in Mijn Ziggo de einddatum van je contract kan vinden.
Volgens mij is deze functie moedwillig uit Mijn Ziggo gesloopt, enigszins logisch vanuit Ziggo-kant natuurlijk.
Of je moet ons kunnen vertellen waar dit te vinden is 🙂
Bij mij staat het wel in mijn eigen Ziggo profiel onder het tabblad 'producten'
Zie bijlage:
En dit krijg ik te zien (in contract overigens):
Ook hier inmiddels weer te zien op de oude plek, na jaren te zijn weggeweest.
Nu Wijzig je abonnement nog voor iedereen beschikbaar maken, wat bij een aantal al meer dan een half jaar niet mogelijk is.
Een aantal klanten krijgen nog steeds onderstaand te zien wat, tot nu toe, niet allemaal te corrigeren is door bepaalde acties van Ziggo en een Mijn Ziggo software update op moet gaan lossen.
Ik zie ook enkel maandelijks aanpasbaar meer niet.
Mogelijk dat het enkel zichtbaar is bij klanten voor een bepaalde datum.
Ik word - als ik klik op abonnement wijzigen onder producten - doorgesluisd naar een volgende site, opnieuw inloggen en dan kan het bestellen beginnen.
Ook staat er maandelijks opzegbaar.
@Jamylaeven een oud topic omhoog gooien, maar wellicht belangrijk: zou het dus zo kunnen zijn dat klanten in contract "Maandelijks aanpasbaar" te zien krijgen en klanten waarvan de contractperiode is verlopen de daadwerkelijke periodedata? Interessant 🤓
@AlexHelpt interessante gedachte gaat voor mij niet op ik weet vrij zeker dat ik sinds maart 2021 contract vrij ben. Ik kan dat helaas nergens vinden in de mijn Ziggo omgeving.
Onder producten staat bij mij: Maandelijks aanpasbaar
Ik meen me te herinneren dat de datum onder Producten weer terug is sinds een paar weken, wat in een ander topic naar voren kwam.
@Bert volgens een paar berichten terug reactie van 18/11 in dit topic bij jouw wel op de vertrouwde plek, bij mij nog steeds niet.
Als ik even inlog in mijn eigen account zie ik bij mijn contract "Maandelijks aanpasbaar" staan en geen datum. Mijn eigen contract is dan ook maandelijks aanpasbaar of opzegbaar zonder afkoopsom omdat er geen jaarcontract meer van toepassing is.
Wat zie jij op dit moment staan @RoWi ?
@Paul ander product verder hetzelfde, niet wat @Jamyla ziet ik zou dat toch ook graag zien.
@RoWi. ik meng me ook even in dit interessante topic. De eerlijkheid gebied te zeggen dat de variant zoals Jamyla die heeft staan, de afwijkende is. Normaal staat er ''maandelijks opzegbaar''. Je ziet bij haar ook 2016 staan, dat is allang niet meer relevant. Dit zou juist voor meer verwarring kunnen zorgen, denk ik.
Wat nu preciés de reden is dat er wat verschillende smaakjes zijn bekijken we wel maar ik verwacht niet snel een kristalhelder antwoord! 😉 Sorry!
Op zich is wat bij Jamyla staat wel duidelijker, de contract periode was tot 23-2-2016.
Wat jij noemt @Jacob maandelijks opzegbaar, is nog weer heel iets anders dan maandelijks aanpasbaar wat ik zie, en ik neem aan de meeste klanten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.