1
Vraag
2
Reageer en help mee
Sander8008

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Tot wanneer loopt mijn abonnement/contract

De vraag is simpel, het antwoord vinden lijkt onmogelijk. 

Tot wanneer loopt mijn contract/abonnement? niet te vinden... 

18 Reacties 18
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Klopt, vroeger was dit in je Mijn Ziggo te zien.

Waarom dit eruit gehaald is, geen idee.

Nu is het voor iedereen een zoektocht geworden.

 

Ziggo moderators kunnen dit zien voor je.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

^ en tevens kan de Ziggo Klantenservice (www.ziggo.nl/chat, 1200 vaste lijn, 0900-1884) dit ook voor je checken

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5788Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag @Sander8008

 

Wat raar dat je nergens in Mijn Ziggo de einddatum van je contract kan vinden.

Nu kan ik je via deze weg laten weten dat je geen contractperiode meer hebt. Je kan op ieder moment je pakket wijzigen. Voor het eventueel opzeggen van je contract hanteren we 1 maand opzegtermijn.

Opzeggen kan enkel telefonisch via 0900-1884 of via de overstapservice.

 

Wens je jouw pakket te wijzigen? Dan helpen we je graag. Laat gerust weten wat we voor je kunnen betekenen.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

@Jamyla  schreef:

Wat raar dat je nergens in Mijn Ziggo de einddatum van je contract kan vinden.


Volgens mij is deze functie moedwillig uit Mijn Ziggo gesloopt, enigszins logisch vanuit Ziggo-kant natuurlijk.
Of je moet ons kunnen vertellen waar dit te vinden is 🙂

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5788Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@AlexHelpt

 

Bij mij staat het wel in mijn eigen Ziggo profiel onder het tabblad 'producten'

Zie bijlage:

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

En dit krijg ik te zien (in contract overigens):

AlexHelpt_0-1637246462982.png

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Ook hier inmiddels weer te zien op de oude plek, na jaren te zijn weggeweest.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Nu Wijzig je abonnement nog voor iedereen beschikbaar maken, wat bij een aantal al meer dan een half jaar niet mogelijk is.

Bert_0-1637247132951.png

Een aantal klanten krijgen nog steeds onderstaand te zien wat, tot nu toe, niet allemaal te corrigeren is door bepaalde acties van Ziggo en een Mijn Ziggo software update op moet gaan lossen.

 

Bert_1-1637247226261.png

 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik zie ook enkel maandelijks aanpasbaar meer niet.

Mogelijk dat het enkel zichtbaar is bij klanten voor een bepaalde datum.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik word - als ik klik op abonnement wijzigen onder producten - doorgesluisd naar een volgende site, opnieuw inloggen en dan kan het bestellen beginnen.

Ook staat er maandelijks opzegbaar.

 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

@Jamylaeven een oud topic omhoog gooien, maar wellicht belangrijk: zou het dus zo kunnen zijn dat klanten in contract "Maandelijks aanpasbaar" te zien krijgen en klanten waarvan de contractperiode is verlopen de daadwerkelijke periodedata? Interessant 🤓

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@AlexHelpt interessante gedachte gaat voor mij niet op ik weet vrij zeker dat ik sinds maart 2021 contract vrij ben. Ik kan dat helaas nergens vinden in de mijn Ziggo omgeving.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Onder producten staat bij mij: Maandelijks aanpasbaar

Ik meen me te herinneren dat de datum onder Producten weer terug is sinds een paar weken, wat in een ander topic naar voren kwam.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Bert volgens een paar berichten terug  reactie van 18/11 in dit topic bij jouw wel op de vertrouwde plek, bij mij nog steeds niet. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19163Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Als ik even inlog in mijn eigen account zie ik bij mijn contract "Maandelijks aanpasbaar" staan en geen datum. Mijn eigen contract is dan ook maandelijks aanpasbaar of opzegbaar zonder afkoopsom omdat er geen jaarcontract meer van toepassing is. 
Wat zie jij op dit moment staan @RoWi ?
MjinziggoPaul.png

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Paul  ander product verder hetzelfde, niet wat @Jamyla ziet ik zou dat toch ook graag zien. Screenshot_20211201-173809_Chrome.jpg

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@RoWi. ik meng me ook even in dit interessante topic. De eerlijkheid gebied te zeggen dat de variant zoals Jamyla die heeft staan, de afwijkende is. Normaal staat er ''maandelijks opzegbaar''. Je ziet bij haar ook 2016 staan, dat is allang niet meer relevant. Dit zou juist voor meer verwarring kunnen zorgen, denk ik.

Wat nu preciés de reden is dat er wat verschillende smaakjes zijn bekijken we wel maar ik verwacht niet snel een kristalhelder antwoord! 😉 Sorry! 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Op zich is wat bij Jamyla staat wel duidelijker, de contract periode was tot 23-2-2016.

 

Wat jij noemt @Jacob maandelijks opzegbaar, is nog weer heel iets anders dan maandelijks aanpasbaar wat ik zie, en ik neem aan de meeste klanten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic