Goedemiddag,
een week of drie geleden heb ik op deze plek gevraagd of mijn MyVodafone en MijnZiggo ontkoppeld konden worden. Een van de moderatoren heef toen bevestigd dat dit was gebeurd.
Het probleem dat ik sind het koppelen van de accounts had is hiermee echter nog steeds niet opgelost: Als ik inlog op MijnZiggo kan ik nog steeds mijn producten en facturen niet zien. Heb alleen maar toegang tot de pagina waar ik mijn wachtwoord kan aanpassen en actieve sessie kan beëindigen.
Hoe kan ik dit verhelpen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat zie je als je via deze weg naar Mijn Ziggo gaat rechts bovenin? Je aanbieder voor Televisie, Internet en Bellen | Altijd verbonden | Ziggo
Goedenavond. Dan kom ik wel op de juiste pagina terecht. Hoe kan dit?
Sorry...te vroeg gejuichd. Het werkt nog steeds niet. Ik zie dit, en kom op geen enkele manier verder.
En wat gebeurt er als je daar op: Naar Mijn Ziggo klikt?
Dan moet ik opnieuw inloggen en kom ik vervolgens weer op diezelfde pagina terecht.
@Wen777 Ik heb nu in achterliggende systemen een aanpassing gedaan. Je e-mailadres gebruik je voortaan om in te loggen in MyVodafone. Voor MijnZiggo gebruik je weer je oude gebruikersnaam ROBVBEEST. Wil je het daarmee eens proberen?
En welk wachtwoord moet ik daar dan gebruiken? Het wachtwoord dat ik gebruikte met het e-mailadres werkt niet, en het oude wachtwoord van de gebruikersnaam ROBVBEEST ook niet....
@Wen777 Maak dan een nieuw wachtwoord aan: Een nieuw wachtwoord - Ziggo
@Wen777, is het gelukt om je wachtwoord te resetten en in te loggen? 🙂
Nee. Het probleem is dat we een paar weken geleden de gebruikersnaam en het emailadres gewijzigd hebben. Dat werkte allemaal prima todat we de MyVodafone en MijnZiggo accounts samenvoegden. Ik heb toen hier contact gezocht om de accounts weer te laten ontkoppelen en toen expliciet aangegeven dat ik als gebruikersnaam *****@hotmail wilde behouden. Nu is dat ineens weer omgezet naar ***** (de oude gebruikersnaam die is gekoppels aan een niet meer bestaand emailadres). Als ik met die gebruikersnaam een nieuw wachtwoord wil instellen ontvang ik geen e-mail. Ondertussen kan ik ook niet meer inloggen op Ziggo Go, dus het begint nu wel heel lastig te worden.
Ik wil dat MijnZiggo gewoon weer werkt met ******@hotmail als gebruikersnaam. Hoe moet ik dat nu aanpakken?
*** Mod edit: persoonsgegevens verwijderd omwille van de privacy ***
@Wen777 In dat geval zal je de inloggegevens voor Mijn Ziggo met behulp van deze stappen opnieuw moeten wijzigen. Als dit nu niet lukt vanwege de koppeling tussen Mijn Ziggo en Mijn Vodafone, dan kan ik de koppeling tussen deze accounts verwijderen. Dan kun je daarna de gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen voor Mijn Ziggo. Daarna kun je dan Mijn Vodafone weer koppelen, mits dit gewenst is. Controleer voor het maken van de koppeling wel eerst of je gebruikersnaam gelijk is aan het e-mailadres wat je wenst te gaan gebruiken. Is dat niet het geval, wijzig dan voor het koppelen ook de inloggegevens voor Mijn Vodafone. Laat maar weten of het lukt anders helpen wij je graag verder.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.