1
Vraag
2
Reacties
hklink

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Tijdelijk twee TV/Internet abonnementen op 2 adressen

Wij gaan binnenkort verhuizen en willen een tweede abonnementen (TV, Internet, Telefonie) afsluiten op het nieuwe adres, met bijbehorende korting van 50% voor 12 maanden bij 1000mbit/sec intenet. Het abonnement op het oude adres kan dan enkele weken later komen te vervallen, afhankelijk van de definitieve verhuisdatum.

 

Wij willen het nieuwe abonnement graag toevoegen aan mijn bestaande account. Vast telefonie loopt al via Ziggo en moet nog even op het oude adres aktief blijven, indien dit mogelijk is. Verder wil ik hetpakket naar het oude adres verstuurd hebben, omdat wij daar nu nog verblijven.

 

Zover ik weet zou dit alles mogelijk moeten zijn. Ik heb echter het idee dat ik dit niet zelf online kan regelen, tenzij ik iets over het hoofd zie.

 

Is bovenstaande inderdaad mogelijk en hoe kan ik dit het beste regelen? Zijn er mensen die dit eerder zo gedaan hebben en ergens tegenaan gelopen zijn waar ik eventueel rekening mee moet houden?

 

Bij voorbaat hartelijk dank voor het antwoord.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @hklink 


Wat fijn dat het is geregeld voor de nieuwe woning en je daar een nieuw abonnement voor hebt afgesloten.

Voordat je contact opneemt om het oude abonnement op te zeggen, is het van belang dat je daarvoor een 'nummer veiligheidsstelling' aanvraagt. Dat zorgt ervoor dat na beeindiging het nummer niet verloren gaat en beschikbaar kan worden gesteld voor nummerovername.
Voor het nieuwe adres/abonnement kun je daarna een aanvraag indienen via www.ziggo.nl/nummerbehoud

Bekijk in context

11 Reacties 11
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Wat hoe dan ook niet mogelijk is, is het bestaande account koppelen/toevoegen aan het nieuwe abonnement. Elk Ziggo abonnement, dus op 1 adres, heeft/krijgt een ander klantnummer/account. 

 

Persoonlijk advies, maar zo denk ik erover, veroorzaak niet teveel chaos in de bestellingen. En houd de 2 adressen, oud en nieuw, zo veel mogelijk gescheiden. Overhevelen van enkele verzoeken, is niet met alles mogelijk. Ook kun je de huidige e-mailadressen die nu gekoppeld zijn aan je huidige abonnement niet overzetten naar het nieuwe klantnummer/adres. Die komen hoe dan ook te vervallen bij een opzegging. Houd ook rekening met een minimale opzegtermijn van één maand voor bij het opzeggen van het huidige abonnement.  


Het is wel mogelijk om nieuwe installatie-pakket te laten leveren op je huidige adres. Geef dit echt duidelijk aan bij je bestelling! 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

En die korting kan alleen als een ander persoon het abonnement neemt.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Nee hoor, het nieuwe abonnement in combinatie met deze actie wil @hklink namelijk aanvragen voor het nieuwe adres. Nieuw pakket, ander adres, ander klantnummer. De aanvrager kan en mag hetzelfde zijn. 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ander klantnummer is andere mijn ziggo

hklink
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Kan ik wel het e-mailadres voor mijn huidige 'mijn ziggo' wijzigen, zodat ik dat dan weer direct kan gebruiken voor mijn nieuwe abonnement? 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

@Pineapple  schreef:

Nee hoor, het nieuwe abonnement in combinatie met deze actie wil @hklink namelijk aanvragen voor het nieuwe adres. Nieuw pakket, ander adres, ander klantnummer. De aanvrager kan en mag hetzelfde zijn. 


Dan zal het wel fout in de voorwaarden staan.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Persoonlijk zou ik zeggen niet doen, gaat u al wonen of slapen op het nieuwe adres? 

 

Ziggo heeft ook een verhuis aanbod 

dan blijft verder alles gelijk.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@hklink  schreef:

Kan ik wel het e-mailadres voor mijn huidige 'mijn ziggo' wijzigen, zodat ik dat dan weer direct kan gebruiken voor mijn nieuwe abonnement? 


Je kunt je huidige login en emailadres wijzigen voor Mijn Ziggo en in Mijn Ziggo als contactmailadres.

 

Als je een abonnement opzegt, dan vervallen de emailadressen die in dat abonnement gemaakt zijn, na 6 maanden en je telefoonnummer per de datum einde abonnement.

 

Een telefoonnummer verhuist mee als je verhuist, of een bestaand telefoonnummer overgenomen kan worden in een nieuw abonnement via nummerbehoud, geen idee.

hklink
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Zij hebben een nieuw abonnement voor mij aangemaakt op het nieuwe adres. Ik kon hierbij gewoon het e-mailadres gebruiken, waarmee ik mijn andere abonnement heb afgesloten. Dat is kennelijk geen probleem.

 

Het abonnement is zonder telefonie afgesloten. Ik dit later toevoegen aan/laten omzetten naar het nieuwe abonnement, inclusief nummerbehoud.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@hklink Dat is nu geen probleem, want die mailadressen in je oude Mijn Ziggo en met je oude klantnummer, blijven 6 maanden actief, maar wat over 6 maanden?

 

Plaats je beide klantnummers tussen haakjes achter je huisnummer, dan kan een Ziggo moderator kijken wat er in de toekomst gaat gebeuren met je emailadressen, want als ze over 6 maanden onverwacht uitgeschakeld worden, dan ben je alle mails kwijt die nog op de webmail mailserver staan en je ontvangt op dat email adres geen emails meer.

 

Als het antwoord van Ziggo straks zou zijn, dat ze gaan vervallen in de toekomst, dan kun je daarna die mails gaan vervangen, op de verschillende plaatsen waar je ze als inlog en contact en beveiliging emailadres gebruikt.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @hklink 


Wat fijn dat het is geregeld voor de nieuwe woning en je daar een nieuw abonnement voor hebt afgesloten.

Voordat je contact opneemt om het oude abonnement op te zeggen, is het van belang dat je daarvoor een 'nummer veiligheidsstelling' aanvraagt. Dat zorgt ervoor dat na beeindiging het nummer niet verloren gaat en beschikbaar kan worden gesteld voor nummerovername.
Voor het nieuwe adres/abonnement kun je daarna een aanvraag indienen via www.ziggo.nl/nummerbehoud

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic