1
Vraag
2
Reacties
Nick999
Expert
Expert
  • 3916Posts
  • 225Oplossingen
  • 1080Likes

Tijd voor afscheid :)

Na vele jaren klant (en monteur) te zijn geweest bij Ziggo, is het voor mij tijd om afscheid te nemen. Vandaag is mijn glasvezel opgeleverd dus overstappen. Niet alleen heeft de huidige prijsstijging meegespeeld, waardoor ik bijna 15 Euro per maand kan besparen, maar ook kan Ziggo helaas niet de 1000 MB upload bieden die ik nu wel ga krijgen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5036Posts
  • 517Oplossingen
  • 1963Likes

Hey @Nick999

Wat super jammer dat je ons gaat verlaten. We wensen je alle geluk bij je nieuwe provider en kies je in de toekomst opnieuw voor Ziggo dan weet je ons te vinden! Op de Community ben je uiteraard altijd welkom. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5036Posts
  • 517Oplossingen
  • 1963Likes

Hey @Nick999

Wat super jammer dat je ons gaat verlaten. We wensen je alle geluk bij je nieuwe provider en kies je in de toekomst opnieuw voor Ziggo dan weet je ons te vinden! Op de Community ben je uiteraard altijd welkom. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates