Vraag
Reacties
Oplossing
Nel1
Level 1

Tevreden en blije klant

Na ruim vier maanden problemen met wegvallend internet en WiFi, niet bereikbaar zijn per telefoon en een slecht televisiebeeld is het dan eindelijk opgelost. Zelf hadden we al alle kabels vervangen en er alles aan gedaan om het signaal te verbeteren zonder resultaat.

Heel veel telefoontjes naar de klantenservice, een aanzienlijk dossier, drie monteurs, twee binnen- en 1 escalatiemonteur (buitendienst) en ruim vijf en een half manuren, een vernieuwd aansluitpunt èn een Horizonbox met vernieuwde software verder kan ik mijn geluk niet op. Het is al vanaf afgelopen donderdag stabiel en internet is snel. Het probleem zat uiteindelijk in de wijkkast buiten. De laatste monteur belde zelfs na twee dagen nog op om te vragen hoe het gaat. Namen noemen mag natuurlijk niet, maar TOP!!!!! Een compliment is dan ook op zijn plaats voor deze monteurs

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Dat zien de Ziggo Moderators en de Monteurs zeker heel graag, ik zal even netjes voor zorgen dat dit onder de aandacht van de monteur komt, dan weet hij ook een waardering van een tevreden klant. Dank u wel voor de mooie woorden. Hier wordt je gewoon blij van 😊

Als u onderstaand even in het profiel wilt zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator deze aan de betreffende monteur doorgeven.

Bekijk in context

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Nel1,

De aanleiding is uiteraard minder positief, maar ontzettend fijn om te helpen dat het goed is afgelopen en je dit ook via deze weg laat weten. Ik heb direct een berichtje gestuurd naar de betreffende monteurs met de complimenten, dank je! 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Dat zien de Ziggo Moderators en de Monteurs zeker heel graag, ik zal even netjes voor zorgen dat dit onder de aandacht van de monteur komt, dan weet hij ook een waardering van een tevreden klant. Dank u wel voor de mooie woorden. Hier wordt je gewoon blij van 😊

Als u onderstaand even in het profiel wilt zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator deze aan de betreffende monteur doorgeven.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Nel1,

De aanleiding is uiteraard minder positief, maar ontzettend fijn om te helpen dat het goed is afgelopen en je dit ook via deze weg laat weten. Ik heb direct een berichtje gestuurd naar de betreffende monteurs met de complimenten, dank je! 🙂

monaster
Level 8

ik kan me voorstellen dat je na zo’n lange periode van problemen nu blij bent dat alles weer werkt zoals het moet. 
ik neem aan dat Ziggo je ook financieel wat heeft gedaan voor de gemiste service. 
Ik ben al heel lang bij Ziggo en heb in principe nooit echte problemen gehad. 
heb nu wel een probleem en dat is het feit dat Ziggo geen tweede Nextbox wil leveren. 

0 Kudos