Goedemiddag.
Had nog een oud basis abo met 7 dagen terugkijken.
Nadat we een mini next hebben besteld en aangesloten kwamen we er achter dat ziggo het abo veranderd had naar 2 dagen terugkijken.Dat vinden we heel erg jammer want daar maakte we gebruik met ziggo go.Waren dit de kleine lettertjes???????
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @triper24. Welkom hier!
Ik zie dat je een Internet Start en TV Start abonnement hebt gekozen. Zoals je bij de productspecificaties kunt zien, heb je bij TV Start een terugkijktijd van 2 dagen. Wil je 7 dagen terugkijken, kan je kiezen voor het TV Complete abonnement voor 5 euro per maand meer. Dan heb je niet enkel 5 dagen langere terugkijk tijd, maar kan je ook opnemen én heb je Ziggo Movies en Series in je abonnement.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @triper24
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.
Of er iets verkeerd is gegaan met uw abo (abonnement) kan een moderator voor u bekijken. Deze moderators kunnen uw gegevens inzien en komen waar nodig op werkdagen langs in elk topic.
Hey @triper24. Welkom hier!
Ik zie dat je een Internet Start en TV Start abonnement hebt gekozen. Zoals je bij de productspecificaties kunt zien, heb je bij TV Start een terugkijktijd van 2 dagen. Wil je 7 dagen terugkijken, kan je kiezen voor het TV Complete abonnement voor 5 euro per maand meer. Dan heb je niet enkel 5 dagen langere terugkijk tijd, maar kan je ook opnemen én heb je Ziggo Movies en Series in je abonnement.
Ik was van plan om een aanbieding te doen, 1 euro erbij en internet en vast bellen, maar gelukkig heb ik net op tijd ontdekt dat ik nu 7 dagen kan terugkijken, en met die aanbieding maar 2 dagen terugkijken. Dat is inderdaad goed de kleine lettertjes lezen. Niet fraai van Ziggo dat ze dit niet duidelijk erbij vermelden.
Hey @Diana7 . Als je enkel internet en vast bellen bij je abonnement neemt, en niet je tv abonnement omzet naar TV start, verandert er niets aan het tv gedeelte/het aantal dagen dat je kunt terugkijken. Mocht je dit nog steeds willen, kan dit dus zeker :-).
Mijn vraag is of je bij dit 'complete' abonnement bij terugkijken van opnames de zéér irritante reclameblokken kunt overslaan?
Mocht dat niet mogelijk zijn dan gebruik ik liever mijn ouwe Humax...
@een consument schreef:Mijn vraag is of je bij dit 'complete' abonnement bij terugkijken van opnames de zéér irritante reclameblokken kunt overslaan?
Mocht dat niet mogelijk zijn dan gebruik ik liever mijn ouwe Humax...
Over het algemeen kan je bij de commerciële zenders de reclame niet doorspoelen in combinatie met replay tv. Als je het programma opneemt en de opname terug kijkt dan kan je wel de reclame doorspoelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.