Harmssabrina
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Terugbellen, wachtwoord kwijt

MMij terugbEllen
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16517Reacties
  • 1303Oplossingen
  • 2829Likes
Even een aanvulling op xGarfieldx-Dave. U kunt terug naar het oorspronkelijke wachtwoord door een reset naar fabrieksinstellingen door het schakelaartje in het gaatje op de achterzijde van uw modem met een paperclip of satehprikker of iets dergelijks ingedrukt te houden tot de lampjes beginnen te knipperen. Daarna de modem laten opstarten. Met het wachtwoord dat op het kaartje van uw modem staat kunt u dan weer verbinding maken met uw netwerk.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Haander
Gedreven Raadgever
  • 290Reacties
  • 6Oplossingen
  • 73Likes
Is dit serieus een topic?
Harmssabrina
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HHoe kan ik mij terug latenot belken
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 14505Reacties
  • 592Oplossingen
  • 2913Likes
Ik ga dit voorleggen aan een Moderator die u zal terug bellen, kan iets langer duren wegens het weekend, maar ik leg het aan ze voor.
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 14505Reacties
  • 592Oplossingen
  • 2913Likes
Kunt u wel zeggen waar over het gaat, gewoon de omschrijving zonder prive gegevens
Harmssabrina
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet mijn wachten word voor wifI niet meer
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 14505Reacties
  • 592Oplossingen
  • 2913Likes
Als u de wifi wachtwoord niet hebt veranderd kan u het op het modem bekijken, aan de onderkant zit een sticker daar staan de wachtwoorden op.

Als u deze wel hebt veranderd dan kan u beste even modem een reset geven.
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16517Reacties
  • 1303Oplossingen
  • 2829Likes
Even een aanvulling op xGarfieldx-Dave. U kunt terug naar het oorspronkelijke wachtwoord door een reset naar fabrieksinstellingen door het schakelaartje in het gaatje op de achterzijde van uw modem met een paperclip of satehprikker of iets dergelijks ingedrukt te houden tot de lampjes beginnen te knipperen. Daarna de modem laten opstarten. Met het wachtwoord dat op het kaartje van uw modem staat kunt u dan weer verbinding maken met uw netwerk.

Bekijk in context

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Reacties
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Hoi Harmssabrina, welkom hier!

Is het nog gelukt met je wachtwoord? Er zijn hier 2 hele goede tips gegeven, dus dat moet vast wel goed gekomen zijn. als dat niet het geval is, laat het hier dan weten.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo