1
Vraag
2
Reacties
Harmssabrina

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Terugbellen, wachtwoord kwijt

MMij terugbEllen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Even een aanvulling op xGarfieldx-Dave. U kunt terug naar het oorspronkelijke wachtwoord door een reset naar fabrieksinstellingen door het schakelaartje in het gaatje op de achterzijde van uw modem met een paperclip of satehprikker of iets dergelijks ingedrukt te houden tot de lampjes beginnen te knipperen. Daarna de modem laten opstarten. Met het wachtwoord dat op het kaartje van uw modem staat kunt u dan weer verbinding maken met uw netwerk.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes
Is dit serieus een topic?
Harmssabrina
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HHoe kan ik mij terug latenot belken
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ik ga dit voorleggen aan een Moderator die u zal terug bellen, kan iets langer duren wegens het weekend, maar ik leg het aan ze voor.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Kunt u wel zeggen waar over het gaat, gewoon de omschrijving zonder prive gegevens
Harmssabrina
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet mijn wachten word voor wifI niet meer
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Als u de wifi wachtwoord niet hebt veranderd kan u het op het modem bekijken, aan de onderkant zit een sticker daar staan de wachtwoorden op.

Als u deze wel hebt veranderd dan kan u beste even modem een reset geven.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Even een aanvulling op xGarfieldx-Dave. U kunt terug naar het oorspronkelijke wachtwoord door een reset naar fabrieksinstellingen door het schakelaartje in het gaatje op de achterzijde van uw modem met een paperclip of satehprikker of iets dergelijks ingedrukt te houden tot de lampjes beginnen te knipperen. Daarna de modem laten opstarten. Met het wachtwoord dat op het kaartje van uw modem staat kunt u dan weer verbinding maken met uw netwerk.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Harmssabrina, welkom hier!

Is het nog gelukt met je wachtwoord? Er zijn hier 2 hele goede tips gegeven, dus dat moet vast wel goed gekomen zijn. als dat niet het geval is, laat het hier dan weten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic