Beste,
Jullie hebben mij gebeld en ik moest terug bellen. Waarover ging dit?
Met vriendelijke groet,
Annika Buijs
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Annika Buijs van harte welkom op de Ziggo Community. Verwarring is nooit leuk. Goed dat je even aan de bel trekt.
En inderdaad, op je adres zie ik de brief staan. Ook staat in de brief keurig een telefoonnummer welke je kan bellen. Heb je dat al gedaan? Als het erom gaat of dit wel ''veilig'' is, jazeker: de brief en telefoonnummer zijn van ons! Dus geen zorgen!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Uw medeklanten op deze community hebben u zeker niet gebeld of gevraagd om terug te bellen. Laat staan dat men kan weten waarover het gaat.😉
Een ziggo medewerker die vraagt om terug te bellen 🤔
Als u geen vragen heeft niet terugbellen gewoon negeren.
Is er anoniem gebeld of met nummer herkenning?
Een anoniem nummer heeft 4x gebeld vandaag en heb een brief ontvangen van ziggo waarin stond ik heb moest terugbellen.
Als je zorgt dat je postcode en huisnummer in je community-profiel staan, dan leg ik dit neer bij het moderatie-team. Een Ziggo medewerker kan je dan morgen mogelijk meer vertellen.
In afwachting van deze reactie zou ik voorlopig geen verdere actie ondernemen.
@Annika Buijs van harte welkom op de Ziggo Community. Verwarring is nooit leuk. Goed dat je even aan de bel trekt.
En inderdaad, op je adres zie ik de brief staan. Ook staat in de brief keurig een telefoonnummer welke je kan bellen. Heb je dat al gedaan? Als het erom gaat of dit wel ''veilig'' is, jazeker: de brief en telefoonnummer zijn van ons! Dus geen zorgen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.