1
Vraag
2
Reacties
Ke vin

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Televisie abonnement

Hallo, graag zou ik enkel televisie bij ziggo afsluiten, echter is het mij tot op heden nog niet gelukt om dit te vinden. Ik vind enkel abonnements vormen waarbij internet is inbegrepen. Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om enkel een televisie abonnement af te sluiten? Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Ke vin  We willen je heel graag verwelkomen als nieuwe klant! Het is zoals @Steefb aangeeft, zeker mogelijk om een los tv pakket af te sluiten. Zowel kabel tv als tv Start( CI+ module) behoren tot de opties. De prijzen vind je in de linkjes @Steefb heeft gedeeld. Als ik iets voor je kan doen, dan mag je het altijd aangeven. 

 

@Willem-A1 Goed punt, dit zorgt voor verwarring. Lukt het je om zelf de feedback aan te leveren via de pagina zelf? Daarmee komt het namelijk meteen op de goede plek terecht. Zo nee, dan kan ik dit intern doorzetten.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
schelie-nelie

Level 7
  • 140Posts
  • 2Oplossingen
  • 40Likes

ik denk dat je  gelijk hebt en dat het alleen maar kan   in combinatie met een internet  aansluiting waarschijnlijk om dat tv tegenwoordig  ook via  een lan  kabel gaan zoals de opnames via de mediabox  dus daar heb je ook internet voor nodig je kan  met de klantenservice chatten maar denk toch echt dat het alleen mogenlijk is met  internet en tv samen  maar ik kan het mis hebben contact met klanten service  hoor je meer 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

"Met een CI+ module kijk je tv op een charmante manier. Geen losse mediabox naast je tv, maar een digitale ontvanger in de vorm van een kaartje, in je televisie".

O,o,o Ziggo toch! Een digitale ontvanger in de vorm van een kaartje?? De ontvanger zit in de Tv zelf. De module met smartcard decodeert alleen maar. 

@Paul is dat te wijzigen op de site? 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Ke vin  We willen je heel graag verwelkomen als nieuwe klant! Het is zoals @Steefb aangeeft, zeker mogelijk om een los tv pakket af te sluiten. Zowel kabel tv als tv Start( CI+ module) behoren tot de opties. De prijzen vind je in de linkjes @Steefb heeft gedeeld. Als ik iets voor je kan doen, dan mag je het altijd aangeven. 

 

@Willem-A1 Goed punt, dit zorgt voor verwarring. Lukt het je om zelf de feedback aan te leveren via de pagina zelf? Daarmee komt het namelijk meteen op de goede plek terecht. Zo nee, dan kan ik dit intern doorzetten.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Dag @Lotte 

 

het staat hier te lezen: https://www.ziggo.nl/televisie/tv-start onder het kopje: Geen mediabox, wel digitale tv. 

Ik zou niet weten hoe ik dat daar kan aankaarten... (Dom, ik weet het), dus wil jij dat doorzetten? 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@schelie-nelie Dat is bij Ziggo totaal niet van toepassing als een klant alleen maar tv wil kijken.

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Willem-A1, dat geeft niet! Ik ga er achteraan 🙂 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Willem-A1 Mocht je nog eens iets tegenkomen, kun je gelijk je ei kwijt door op Suggesties te klikken.

Vrijwel op alle pagina's te vinden, als het goed is.

 

Bert_0-1639777052538.png

 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Dank @Bert ! Nooit zo op gelet... 🙁 Ik ga het bewaren. Maar doen ze ook nog wat met die suggesties dan? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Willem-A1 Zeker weten en als het echt fout is, nog snel ook.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic