1
Vraag
2
Reacties
Booij

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon abonnement

Geachte heer Clements,

Hartelijk dank voor uw informatie en de bijgevoegde telefoon tarieven lijst van maar liefst 9 pagina’s. Het tarief dat ontbreekt, is de maandelijkse vaste telefoon abonnementskosten, dat versleuteld zit in mijn maandabonnement. Kunt u aangeven hoe hoog deze is?
Ter indicatie, mijn start abonnement bij destijds  Casema was EUR 30 per maand (3 in 1 Telefoon, Televisie en Internet) en daar zat voor EUR 10 het vaste telefoon deel in. Gesprekskosten kwamen daar nog bovenop. Nu betaal ik maandelijks zo’n EUR 80 aan Ziggo, is dan het abonnement voor het vaste deel nog steeds EUR 10 of is dat evenredig meegestegen? 
Verneem graag uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
Paul Booij

Moderator Steven: thuis nummer verwijderd ivm privacy. 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u geen vaste telefoon van Ziggo wilt bent u €1 goedkoper uit. Dus de abonnementsprijs is €1. De gesprekskosten stijgen van €0.13 naar €0.14 per minuut.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Booij,
Welkom op de Community. Fijn om te lezen, dat je voor Ziggo gekozen hebt! Ik kijk graag met je mee wat er precies in je abonnement zit en welke voorwaarden hierbij horen. Gaat dit over het huidige pakket of over een nieuwe bestelling bij ons? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u geen vaste telefoon van Ziggo wilt bent u €1 goedkoper uit. Dus de abonnementsprijs is €1. De gesprekskosten stijgen van €0.13 naar €0.14 per minuut.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic