Ziggo toestanden,
Na een simpel telefoontje ,op op 21-10 van een enquetebureau namens Ziggo, over hoe tevreden ik ben over ziggo, opeens 23-10 een mediabox via de post en een ander abonnement.
Niet over gesproken, niet besteld.
23-10 Gebeld met ziggo: mediabox kan terug, geen probleem. (Ha,ha!)
Bij controle in ‘mijn ziggo’, van onze gegevens staat daar opeens een ander banknummer en vreemd emailadres.
Zaterdagavond zeker een half uur gechat met ziggo: blijkbaar heeft collega met wie ik gebeld heb e.e.a. helemaal verkeerd gedaan.
Afgesproken met chatter dat alles terug gedraaid wordt naar de oude situatie. Heleboel nummers doorgeven van module,kaarten modem.
Kan een paar dagen duren, maar dan is het weer goed.
De verkeerde gegevens moet ik zelf wijzigen.
Dat heb ik gedaan, en verdomme dat is het enige dat goed gegaan is.
Dinsdagmiddag zet ik de tv aan en ik heb een boel zenders niet. In mijn gegevens staat niet mijn oude abo, maar iets anders
Weer gebeld met ziggo, hele verhaal uitgelegd.
Bla,bla, vriendelijke dame, maar toch vervelend.
- Mediabox is aangemeld, moet niet,want ik heb geen en wil geen.
- Een kaart is uit systeem verwijderd en kan er ook niet meer in.
- Moet nu gehuurd worden van ziggo. Hun fout, mijn kosten !
- Krijg nu internetcompleet en tv start met vast bellen.
- Als goed makertje krijgen we 6 maanden gratis movies en series XL
- Er wordt een nieuwe kaart gestuurd en dan begint het gelazer wrs. weer, want dat ding moet geactiveerd worden, en dat gaat NOOOOOIT zoals in de beschrijving staat.
- Of het inderdaad goed komt, daar twijfel ik nog heeeeel erg over, effe afwachten.
- Zit er stevig over te denken over te stappen naar een andere provider.
Leer voor de volgende keer: enquetebureaus worden niet meer te woord gestaan.