1
Vraag
2
Reageer en help mee
oudelut

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tab "producten" inactief/disabled en Ziggo GO! functioneert niet

Hallo!

In Mijn Ziggo (zowel online als in de app) werkt mijn tabblad 'Producten' niet. De Klantenservice heeft geen antwoord voor me, behalve dan dat het probleem 'bekend' is. Gek genoeg wordt er echter nergens over gecommuniceerd? Vervolgens vind ik in deze community verschillende voorbeelden van dezelfde situatie.

 

Het nadeel is dat we ons abonnement op deze manier ook niet kunnen uitbreiden met ViaPlay om de eerste wedstrijd in het nieuwe seizoen F1 te kijken. Ook niet fijn voor Ziggo, want compensatie op basis van 4 lastminute tickets naar (de GP van) Bahrain is ook geen kattepis. Tenslotte was Ziggo al op de hoogte van dit issue? Excuus aan alle mede-abonnees voor de stijging van de abonnementskosten volgend jaar alvast...

 

Om dergelijke situaties te voorkomen nog maar een poging om te zien of we via die platform mogelijk alsnog het probleem kunnen oplossen en vanavond in ons eigen bed kunnen slapen ipv in het vlliegtuig?

 

Bovenop deze situatie krijgen we al meerdere weken de melding in de Ziggo Go-app dat we "Geen toestemming" hebben ("Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken"). De Klantenservice weet alleen te vertellen dat ook dit probleem al sinds begin februari bekend is, maar dat er (nog) geen oplossing voor is.

 

6 Reacties 6
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @oudelut
Dit is zeker geen fijne situatie nu je Mijn Ziggo nodig hebt voor het bestellen van Viaplay. Ik heb een check gedaan op incidenten, maar kom dit nergens tegen. Het lijkt er dus op dat je foutief geinformeerd bent, sorry! Het valt me op dat met je actieve account al een hele tijd niet ingelogd bent geweest. Ik vermoed dus dat je inlogt op een oud account. Ik raad je aan je inloggegevens opnieuw op te vragen. Zoek daarvoor je klantnummer op, deze vind je terug op e-mails die je van Ziggo hebt ontvangen, bijvoorbeeld de factuur notificatie. 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik had dit probleem ook dat dat tabje niet meer klikbaar was heel gedoe was het om weer te fixen

 

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Ziggo-account-Tabje-Producten-werkt-niet/td-p/883902

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @oudelut! Is het inmiddels al gelukt? Heb je al een nieuw account aangemaakt? 

oudelut
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Maud, thnx for asking. Waar ik ‘t vreemd vond dat Rikst het probleem niet herkende (ik kwam nb via googlen op dit probleem bij dit forum terecht) had hij wel de juiste oplossing: na verhuizing nieuw account gekregen. Ziggo GO bleef blijkbaar zolang doorlopen op het oude account dat ik me dat niet meer bewust was. Maar ook de klantenservice kon het niet duiden, en gaf terug dat mijn ervaring een bekend technisch probleem was en dat er nog geen oplossing bekend zou zijn.

Een nieuw account aanmaken met de nieuwe klantgegevens heeft het probleem voor Ziggo GO opgelost. Het tabblad heb ik niet meer naar gekeken, ik heb ViaPlay rechtstreeks afgesloten ipv via Ziggo. Tickets voor de live race waren helaas al uitverkocht nl…

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat is dan wel jammer dat het tripje naar Bahrein dus niet doorging, nu zullen de prijzen in Juli evengoed wel omhoog gaan 😉

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag @oudelut

 

Hartstikke fijn dat het na het aanmaken van een nieuw account nu is opgelost. Het mocht even duren, maar de aanhouder wint.

Dank dat je de uitkomst met ons deelt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic