Hallo,
Gisteren heb ik online TV Zenders plus besteld. Helaas heb ik via de mail geen bevestiging ontvangen. Hoe weet ik nu of ik de eerste 3 maanden gratis ga kijken? Graag een reactie van Bert, Rowi, pasi of een Ziggo mod?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Kartal72, goedemorgen!
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al via een andere weg contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het is zeker vreemd dat je geen bevestiging van jouw bestelling hebt ontvangen, want dit roept natuurlijk alleen maar vragen op. TV Zenders Plus staat sinds 20 december actief en de bijbehorende korting (TV Zenders Plus de 1e 3 maanden gratis) ook. Je mag dit bericht dan ook als bevestiging beschouwen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Apart, is het pakket al zichtbaar in de Mijn Ziggo omgeving? En kan je de kanalen al zien?
Wat de 'gratis' 3 maanden betreft dat kan enkel een mod nakijken.
Ja, het pakket is ook al zichtbaar. Ook heb ik de extra zenders. Nogmaals heb alleen geen mail ontvangen.
Dat is duidelijk, daar kan ik als medeklant niks over zeggen, dat is aan een moderator.
Bedankt voor je reactie. Er zal vast wel een Ziggo mod reageren.
Hi @Kartal72, goedemorgen!
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al via een andere weg contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het is zeker vreemd dat je geen bevestiging van jouw bestelling hebt ontvangen, want dit roept natuurlijk alleen maar vragen op. TV Zenders Plus staat sinds 20 december actief en de bijbehorende korting (TV Zenders Plus de 1e 3 maanden gratis) ook. Je mag dit bericht dan ook als bevestiging beschouwen.
Hoi Cecilia, inmiddels heb ik mijn bestelbevestiging ontvangen. Bedankt voor de moeite 👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.