1
Vraag
2
Reacties
Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

TV Zenders Plus zonder bevestiging

Hallo,

 

Gisteren heb ik online TV Zenders plus besteld. Helaas heb ik via de mail geen bevestiging ontvangen. Hoe weet ik nu of ik de eerste 3 maanden gratis ga kijken? Graag een reactie van Bert, Rowi, pasi of een Ziggo mod?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Kartal72, goedemorgen!

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al via een andere weg contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het is zeker vreemd dat je geen bevestiging van jouw bestelling hebt ontvangen, want dit roept natuurlijk alleen maar vragen op. TV Zenders Plus staat sinds 20 december actief en de bijbehorende korting (TV Zenders Plus de 1e 3 maanden gratis) ook. Je mag dit bericht dan ook als bevestiging beschouwen. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Apart, is het pakket al zichtbaar in de Mijn Ziggo omgeving? En kan je de kanalen al zien?

Wat de 'gratis' 3 maanden betreft dat kan enkel een mod nakijken.

 

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Ja, het pakket is ook al zichtbaar. Ook heb ik de extra zenders. Nogmaals heb alleen geen mail ontvangen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat is duidelijk, daar kan ik als medeklant niks over zeggen, dat is aan een moderator.

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Bedankt voor je reactie. Er zal vast wel een Ziggo mod reageren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Kartal72, goedemorgen!

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al via een andere weg contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het is zeker vreemd dat je geen bevestiging van jouw bestelling hebt ontvangen, want dit roept natuurlijk alleen maar vragen op. TV Zenders Plus staat sinds 20 december actief en de bijbehorende korting (TV Zenders Plus de 1e 3 maanden gratis) ook. Je mag dit bericht dan ook als bevestiging beschouwen. 

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Hoi Cecilia, inmiddels heb ik mijn bestelbevestiging ontvangen. Bedankt voor de moeite 👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic