1
Vraag
2
Reacties
avreijnen

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV Zenders Plus niet opgezegd?

Beste Ziggo community, beste @Jacob, beste @Cecilia,

 

In dit topic heb ik 4 weken geleden gevraagd om mijn abonnement op TV Zenders Plus per 28 februari op te zeggen. Dat werd door jullie bevestigd. Nu heb ik echter toch een factuur ontvangen waar het maandbedrag voor maart op staat. 

 

Ik signaleerde zelf al dat ik geen bevestigingsmail had gekregen, maar jullie zeiden dat het in de systemen wel goed stond geregistreerd. Hoe kan het dan dat er nu toch kosten voor maart in rekening worden gebracht? 

 

Graag ontvang ik die kosten in ieder geval terug omdat ik dit gewoon tijdig heb gemeld, maar ik heb natuurlijk liever dat het helemaal niet wordt afgeschreven. 

 

Ik hoor graag hoe dit kan en wat de oplossing is. Dank! 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@avreijnen goed dat je het even vraagt hoor. En inderdaad, het antwoord wordt hier feitelijk al gegeven. De opzegging is per 28-02 ingeschoten. Dat is gelukt, je zenderpakket staat hier niet meer actief.

Echter, de factuur van 23-02 ''ziet'' nog dat het abonnement actief stond wat ook klopt: toen had je dit nog. Wij factureren niet voor delen van een maand. De verrekening volgt op de volgende factuur. Dat komt goed! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

We betalen altijd vooruit ook voor de extra pakketten, wat is de opmaak datum van de factuur? Dat is in deze situatie cruciaal het facturatie systeem is niet zo heel slim op sommige vlakken.

Ik ga er van uit dat op de volgende factuur het bewuste bedrag in mindering wordt gebracht.

avreijnen
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuurdatum is 23 februari, valt daaruit af te leiden dat het waarschijnlijk wel goed is gegaan? 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@avreijnen  schreef:

Factuurdatum is 23 februari, valt daaruit af te leiden dat het waarschijnlijk wel goed is gegaan? 


Of het goed is gegaan zal je pas op 1 maart kunnen zien, dan hoort TV plus niet meer bij het product overzicht bij de extra zenders in de Mijn Ziggo omgeving te staan.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@avreijnen goed dat je het even vraagt hoor. En inderdaad, het antwoord wordt hier feitelijk al gegeven. De opzegging is per 28-02 ingeschoten. Dat is gelukt, je zenderpakket staat hier niet meer actief.

Echter, de factuur van 23-02 ''ziet'' nog dat het abonnement actief stond wat ook klopt: toen had je dit nog. Wij factureren niet voor delen van een maand. De verrekening volgt op de volgende factuur. Dat komt goed! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic