JansenM
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV Start vs TV Compleet - verschil

Hoi,

ik heb op dit moment een TV compleet pakket, waarvan de Mediabox XL in de la ligt omdat ik via een cam module in m'n smart tv kijk. Nu is mijn vraag: als ik downgrade naar TV Start, wat verandert er dan in Ziggo Go. Op de Ziggo site zie ik het verschil tussen 'terugkijken' en 'uitgebreid terugkijken' maar dat zegt me weinig. Vallen zaken als vanaf begin kijken van een lopend live programma vanuit Ziggo Go daar ook onder. Of gaat het alleen over 'tv gemist'. Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt.
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Reacties
  • 772Oplossingen
  • 1642Likes
Voor de Ziggo Go app maakt het inderdaad niet uit welk TV abonnement je hebt, je kunt daar altijd op terug kijken.

Wanneer je van TV Compleet naar TV Start gaat, is voor jou het enige dat je verliest Movies & Series, die films en series kun je dan niet meer via Ziggo Go kijken en ook niet via je TV. (via je TV kan nu ook niet als je in voormalig UPC gebied woont)

Bekijk in context

Uitgelicht
3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46860Reacties
  • 2828Oplossingen
  • 10233Likes
'terugkijken' is uitzending gemist op een standaard mediabox en 'uitgebreid terugkijken' is replay op een Mediabox XL.

Voor zover ik kan bekijken maakt het voor de Ziggo Go app geen verschil.
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Reacties
  • 772Oplossingen
  • 1642Likes
Voor de Ziggo Go app maakt het inderdaad niet uit welk TV abonnement je hebt, je kunt daar altijd op terug kijken.

Wanneer je van TV Compleet naar TV Start gaat, is voor jou het enige dat je verliest Movies & Series, die films en series kun je dan niet meer via Ziggo Go kijken en ook niet via je TV. (via je TV kan nu ook niet als je in voormalig UPC gebied woont)

Bekijk in context

JansenM
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt en Evert, thx voor jullie snelle en duidelijke antwoorden, ik vind het op de Ziggo site niet volledig duidelijk (maar goed, dat is misschien ook wat veel gevraagd aan gezien er juist géén verschil is). Ik weet wat me te doen staat, scheelt weer een paar knaken. Thx!

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo