Ik heb op dit moment nog internet via Xs4all en alleen TV van Ziggo. Vroeger het uitgebreide pakket maar ik kijk nog maar zo weinig dat ik overgegaan ben naar alleen TV Start.
Heb daarvoor de mediabox Pacer. Die is echter kapot aan het gaan, belde daarvoor met klantenservice en die mevrouw vertelde mij heel vriendelijk dat ik niet een nieuwe Pacer maar de XL mediabox opgestuurd zou krijgen, met name omdat ik daarmee ook beperkt uitgesteld kan terugkijken (schakel vaak na aanvang programma in en wil dan terug naar het begin). Met de Pacer kon dat niet maar met de XL wel. De €19 kosten zouden niet berekend worden omdat de oude box ook defect was. Allemaal heel prettig.
Echter, ik ontving vervolgens opnieuw een Pacer. Meteen gebeld, andere mevrouw aan de lijn die sorry zei, er was wat misgegaan, ze zou meteen opnieuw alsnog een XL opsturen.
Inmiddels zijn we een paar dagen verder, ik hoor en ontvang niets meer. Dus weer gebeld, en nu had ik een mevrouw die na navragen wist te vertellen dat ik weliswaar een Start abbo had, maar omdat ik geen Ziggo internet had kon ik geen XL krijgen, de twee vorige medewerkers hadden me fout geïnformeerd zei ze.
Op de site staat hier allemaal helemaal niets over, er staat gewoon dat je met TV start (dus alléén het TV pakket) en de XL je beperkt kunt terugkijken - tot 2 dgn geloof ik.
Op zijn minst allemaal erg verwarrend als zelfs de overigens verder prima geïnformeerde helpdesk dit niet wist. En best vervelend als beperkt terugkijken zou blijken niet te kunnen.
Hoe zit dit nu?