1
Vraag
2
Reacties
Mocki_1

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

TV Max abonnement omzetten naar TV Complete Next met behoud van Ziggo Sport Totaal Pakket

Goede avond,

 

Ik heb een vraagje, misschien heel simpel te beantwoorden maar ik kan het momenteel niet vinden.

Ik heb nu een TV Max abonnement met dus Movie/Series XL. Omdat ik eigenlijk niet veel kijk naar de Movie/Series XL was ik van plan om 1 abonnement lager te gaan -naar TV Complete Next-.  Maar ik heb ook de combinatie Vodafone en Ziggo en dus dat extra Ziggo Sport Totaal pakket gratis. Blijf ik dat pakket na de wijziging nog steeds gratis houden? Dit omdat per 4 april dit pakket bij het Max abonnement gaat horen.

 

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft.

 

Groeten,

 

Iris

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Mocki_1, ik snap dat je het gratis pakket niet kwijt wilt raken! Gelukkig maakt deze aanpassing geen verschil voor je gratis extra's. Deze komen enkel te vervallen wanneer je het volledige tv pakket opzegt. Ziggo Sport Totaal blijft na 4 april zeker nog onderdeel van de gratis extra's. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Daar veranderd in dit geval vermoedelijk niks aan. 

Met TV Compleet Next heb je nu meer aan dat pakket, ik heb niet gelezen dat het geen keuze pakket blijft.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Mocki_1, ik snap dat je het gratis pakket niet kwijt wilt raken! Gelukkig maakt deze aanpassing geen verschil voor je gratis extra's. Deze komen enkel te vervallen wanneer je het volledige tv pakket opzegt. Ziggo Sport Totaal blijft na 4 april zeker nog onderdeel van de gratis extra's. 

Mocki_1
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lotte en @RoWi. Bedankt voor jullie antwoorden 😀

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic