Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Albus
Level 2

TV Abonnement ingegaan maar geen Ziggo GO

Mijn internet en TV abonnement is 2 dagen geleden ingegaan. Als ik inlog op Mijn Ziggo, krijg ik een foutmelding '002 geen gegevens'. ALs ik inlog op Ziggo GO krijg ik de melding dat ik geen geldig abonnement heb.

Dat is heel vervelend, want Ik kan alleen tv kijken via Ziggo Go (heb nog geen CI~card). 

De eerstelijns helpdeskmedewerker zegt dat dit normaal is en dat het 5 werkdagen kan duren nadat het modem voor het eerst verbinding maakt, voordat alles werkt en actief is. Hij zegt dat hij me niet kan doorverwijzen naar een 2e lijns helpdesk medewerker of een beheerder, want 'alles werkt altijd' en daarom heeft Ziggo geen beheerders. Alleen maar een perfect werkende applicatie en een eerstelijns helpdesk: Flauwekul. Op het moment mijn abonnement is ingegaan, zouden mijn gegevens zichtbaar moeten zijn. Nu krijg ik nog steeds dit:

Albus_0-1659017077519.png

 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Wat super zuur dat je nog geen tv kunt kijken via ZIggo GO, @Albus
Welkom op de Ziggo Community en goed dat je het probleem hier voorlegt. 

Ik heb een aantal dingen administratief goed gezet. Nu kan het maximaal 24 uur duren voordat dit ook goed staat in Mijn Ziggo.
Wil je het vandaag even in de gaten houden? Laat maar even weten of het werkt. 

Bekijk in context

Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Zet je postcode en huisnummer in je profiel, dan kunnen de juiste gegevens erbij gepakt worden.

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Wat super zuur dat je nog geen tv kunt kijken via ZIggo GO, @Albus
Welkom op de Ziggo Community en goed dat je het probleem hier voorlegt. 

Ik heb een aantal dingen administratief goed gezet. Nu kan het maximaal 24 uur duren voordat dit ook goed staat in Mijn Ziggo.
Wil je het vandaag even in de gaten houden? Laat maar even weten of het werkt. 

Ga naar reactie
Albus
Level 2
Topicstarter

Hartelijk, ik wacht het af. Wel apart dat als je belt met de helpdesk ze niets voor je kunnen betekenen. Waarom kunnen helpdeskmedewerkers geen contact leggen met een moderator? 

Albus
Level 2
Topicstarter

Mijn Ziggo is nu okay 🙂

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Fijn dat Mijn Ziggo nu werkt 🙂

0 Kudos