Mijn internet en TV abonnement is 2 dagen geleden ingegaan. Als ik inlog op Mijn Ziggo, krijg ik een foutmelding '002 geen gegevens'. ALs ik inlog op Ziggo GO krijg ik de melding dat ik geen geldig abonnement heb.
Dat is heel vervelend, want Ik kan alleen tv kijken via Ziggo Go (heb nog geen CI~card).
De eerstelijns helpdeskmedewerker zegt dat dit normaal is en dat het 5 werkdagen kan duren nadat het modem voor het eerst verbinding maakt, voordat alles werkt en actief is. Hij zegt dat hij me niet kan doorverwijzen naar een 2e lijns helpdesk medewerker of een beheerder, want 'alles werkt altijd' en daarom heeft Ziggo geen beheerders. Alleen maar een perfect werkende applicatie en een eerstelijns helpdesk: Flauwekul. Op het moment mijn abonnement is ingegaan, zouden mijn gegevens zichtbaar moeten zijn. Nu krijg ik nog steeds dit:
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wat super zuur dat je nog geen tv kunt kijken via ZIggo GO, @Albus
Welkom op de Ziggo Community en goed dat je het probleem hier voorlegt.
Ik heb een aantal dingen administratief goed gezet. Nu kan het maximaal 24 uur duren voordat dit ook goed staat in Mijn Ziggo.
Wil je het vandaag even in de gaten houden? Laat maar even weten of het werkt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zet je postcode en huisnummer in je profiel, dan kunnen de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Wat super zuur dat je nog geen tv kunt kijken via ZIggo GO, @Albus
Welkom op de Ziggo Community en goed dat je het probleem hier voorlegt.
Ik heb een aantal dingen administratief goed gezet. Nu kan het maximaal 24 uur duren voordat dit ook goed staat in Mijn Ziggo.
Wil je het vandaag even in de gaten houden? Laat maar even weten of het werkt.
Hartelijk, ik wacht het af. Wel apart dat als je belt met de helpdesk ze niets voor je kunnen betekenen. Waarom kunnen helpdeskmedewerkers geen contact leggen met een moderator?
Mijn Ziggo is nu okay 🙂
Fijn dat Mijn Ziggo nu werkt 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.