1
Vraag
2
Reacties
Albus

Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

TV Abonnement ingegaan maar geen Ziggo GO

Mijn internet en TV abonnement is 2 dagen geleden ingegaan. Als ik inlog op Mijn Ziggo, krijg ik een foutmelding '002 geen gegevens'. ALs ik inlog op Ziggo GO krijg ik de melding dat ik geen geldig abonnement heb.

Dat is heel vervelend, want Ik kan alleen tv kijken via Ziggo Go (heb nog geen CI~card). 

De eerstelijns helpdeskmedewerker zegt dat dit normaal is en dat het 5 werkdagen kan duren nadat het modem voor het eerst verbinding maakt, voordat alles werkt en actief is. Hij zegt dat hij me niet kan doorverwijzen naar een 2e lijns helpdesk medewerker of een beheerder, want 'alles werkt altijd' en daarom heeft Ziggo geen beheerders. Alleen maar een perfect werkende applicatie en een eerstelijns helpdesk: Flauwekul. Op het moment mijn abonnement is ingegaan, zouden mijn gegevens zichtbaar moeten zijn. Nu krijg ik nog steeds dit:

Albus_0-1659017077519.png

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1978Posts
  • 241Oplossingen
  • 652Likes

Wat super zuur dat je nog geen tv kunt kijken via ZIggo GO, @Albus
Welkom op de Ziggo Community en goed dat je het probleem hier voorlegt. 

Ik heb een aantal dingen administratief goed gezet. Nu kan het maximaal 24 uur duren voordat dit ook goed staat in Mijn Ziggo.
Wil je het vandaag even in de gaten houden? Laat maar even weten of het werkt. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59591Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14908Likes

Zet je postcode en huisnummer in je profiel, dan kunnen de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1978Posts
  • 241Oplossingen
  • 652Likes

Wat super zuur dat je nog geen tv kunt kijken via ZIggo GO, @Albus
Welkom op de Ziggo Community en goed dat je het probleem hier voorlegt. 

Ik heb een aantal dingen administratief goed gezet. Nu kan het maximaal 24 uur duren voordat dit ook goed staat in Mijn Ziggo.
Wil je het vandaag even in de gaten houden? Laat maar even weten of het werkt. 

Albus
topicstarter
Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hartelijk, ik wacht het af. Wel apart dat als je belt met de helpdesk ze niets voor je kunnen betekenen. Waarom kunnen helpdeskmedewerkers geen contact leggen met een moderator? 

Albus
topicstarter
Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mijn Ziggo is nu okay 🙂

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1978Posts
  • 241Oplossingen
  • 652Likes

Fijn dat Mijn Ziggo nu werkt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates