1
Vraag
2
Reacties
Hans1954

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sync box Hue

Ik had een connect box maar wilde tijdelijk meer MB's proberen.

Binnen 1 maand terug gedraaid en kreeg cam module toegestuurd en moest

de connect box inleveren.

Nu kan ik de Sync Box van Hue niet meer gebruiken omdat deze HDMI verbinding gebruikt naar de gradient tube.

Is hier nog een oplossing voor of....

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Welkom op de community, waar klanten elkaar helpen, en zonodig Ziggo medewerkers bij springen.

Er is een hogere snelheid aangevraagd, dat beviel niet of voldeed niet aan de verwachting, dat is teruggedraaid naar de oorspronkelijke snelheid, tot zover is het helder.

Nu waar ik de draad kwijtraak.

Is met het terugdraaien van de snelheid ook het TV pakket mee veranderd?

Hoe dan ook de Connectbox is een modem/router die zal niet terug hoeven enkel als er geen internet meer wordt afgenomen.

De Mediabox XL of de Next zal retour moeten, dan nog alleen als zelf bewust bijvoorbeeld bij TV iets is veranderd. Bijvoorbeeld gekozen voor de CI+ module. Daar zijn twee oplossingen voor contact opnemen met de klantenservice of via een Moderator laten kijken wat er mis is gegaan.

En zelf in Mijn Ziggo nakijken welke producten daar staan vermeld.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5778Posts
  • 600Oplossingen
  • 3452Likes

Hey @Hans1954

Ik zie dat je een TV Start en Internet Start pakket had, bij dit pakket kun je kiezen uit een Mediabox of een CI+ Module. Bij je huidige pakket ( Internet 25Mbps met Tel. en TV Start ) heb je deze keuze niet en kun je dus alleen gebruik maken van een CI+ Module. 

Als je toch graag weer een mediabox wilt ontvangen dan is de enige mogelijkheid om je pakket weer aan te passen naar Internet & TV Start.

Je hebt dus je Connectbox (modem) niet hoeven terugsturen maar de Humax Mediabox wel.