Ik heb sinds november een ziggo abonnement met meerdere streamingdiensten. Alles was geactiveerd en werkte, tot van de week. Alle streamingsdiensten zijn in ene gedeactiveerd. Ik kan ze ook niet meer activeren. Elke keer dat ik dat probeer kom ik op de Viaplay site uit. Ook als ik Netflix wil activeren. Netflix kan ik ook niet meer via internet kijken omdat er geen betaald account meer aanhangt. Kortom ik kan nu niets meer kijken en dit is al zo sinds donderdagnacht. Ik heb al gebeld. Gemeld werd dat het een storing was maar het doet het nog steeds niet. Help!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Netflix via site inloggen en dan daar betalen
Hoe betalen? Ik betaal toch via ziggo?
Hi @AffourtitM - wat zuur dat de streamingdiensten het allemaal ineens niet meer doen zeg!
Ik lees in je dossier dat er gisteren ook nog contact is geweest.
Is het ondertussen ook opgelost of ervaar je nog hetzelfde probleem?
Laat het gerust even weten, ik help je uiteraard graag verder.
Helaas is dit nog steeds niet opgelost!!
Het spijt me dat dit probleem nog steeds speelt. Er speelt een incident waarbij Viaplay activatie inderdaad andere streamingsdienst activaties blokkeert. Gek genoeg heb je opeens geen toegang meer tot al jouw streamingsdiensten, begrijp ik. Mijn voorstel is om Viaplay per direct op te zeggen waarna je vervolgens kunt kijken of je de overige diensten weer kunt activeren.
Mocht je de diensten niet geactiveerd krijgen, dan zeg ik die diensten ook per direct op. Hierna kunnen we de diensten weer 1 voor 1 opnieuw toevoegen met als laatste Viaplay. Laat je me weten of je akkoord gaat?
Het lijkt erop of de systemen van Ziggo steeds meer van slag raken.
GRAAG CONTACT!!! Ook na het opnieuw opstarten blijf ik last houden van viaplay
@AffourtitM Ik zie dat Viaplay opnieuw tegelijktijdig met de andere producten is besteld. Dit lost het niet op. Viaplay moet echt pas op een later moment besteld worden, want anders blijf je iedere keer doorgelinkt worden naar de Viaplay pagina, zoals je zelf nu ondervindt.
Kortom: ik zeg nu per direct Viaplay op. Zodra de opzegging is verwerkt - houd rekening met een x aantal uur - kun je de overige diensten activeren. Als dat allemaal is gelukt, kun je zelf Viaplay bestellen via Mijn Ziggo of via een servicekanaal van ons.
Houd je op de hoogte?
Hi @AffourtitM - is het je ondertussen gelukt om de andere streamingdiensten nu wél te activeren?
Nee!
Helaas, dat is niet de uitkomst waar we op hoopten. Op dit moment zie ik Viaplay niet meer actief staan bij je abonnement. Kun je aangeven waar je nu precies tegenaan loopt?
Ik heb een abonnement bij ziggo afgesloten met daarin Netflix, Videoland en Viaplay. Dit was allemaal geactiveerd. Van de ene op de andere dag (begin februari) zijn alle streamingdienst gedeactiveerd en lukt het niet om ze weer te activeren. Allen Netflix is nu eindelijk gelukt. Videoland lukt niet en Viaplay was uitgezet, omdat ik eerst weer Videoland moet activeren, maar daar krijg is een storing. Viaplay doet het ook nog steeds niet. Ik wil gewoon de streamingdiensten kunnen activeren en kijken
Dat klinkt erg onhandig allemaal en vervelend dat je nu niet de streamingdiensten kunt activeren en gebruiken zoals je graag zou willen. Ik zie dat je de afgelopen dagen ook contact hebt gehad via andere contactkanalen hierover. Daarom is het voor mij nu op dit moment lastig te bepalen wat de actuele status is en wil ik eigenlijk ook niet andere lopende acties doorkruizen. Mocht je willen dat we dit vanaf hier met je oppakken, laat het dan weten, ik wil je dan wel vragen het contact alleen via hier te laten lopen. Let op, dit betekent niet dat ik direct een oplossing voor je kan realiseren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.