1
Vraag
2
Reacties
piet.noe

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Streamingdienst activeren

Ik krijg steeds een verzoek om streamingdienst van Disney+ te activeren dit heb ik allang al gedaan.

Kan Ziggo stoppen met het versturen van deze e-mails.

Schermafbeelding 2023-08-28 101817.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Hoi @piet.noe 
Dat is verwarrend natuurlijk, als je berichten krijgt met het verzoek iets te activeren wat je allang hebt gedaan. Sorry daarvoor! Er zijn inderdaad onterecht bericht gestuurd naar al actieve abonnees. Er wordt aan gewerkt om dit snel op te lossen.  Jij mag die mails dan ook als niet verzonden beschouwen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11402Posts
  • 577Oplossingen
  • 1859Likes

Hoi @piet.noe 
Wat vervelend dat je deze mail elke keer binnen krijgt. Heb je op een andere manier Disney+ al geactiveerd of ook gewoon via Ziggo? Deze informatie is wel handig voor een Ziggo-moderator om te weten. Heb nog even geduld aub, iemand van Ziggo zal met je mee kijken en de uitdaging aangaan om het op te lossen 😉😋.

Ik denk dat je je gegevens al hebt ingevuld, maar voor het geval van niet, lees onderstaande info nog even.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Ziggo. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Hoi @piet.noe 
Dat is verwarrend natuurlijk, als je berichten krijgt met het verzoek iets te activeren wat je allang hebt gedaan. Sorry daarvoor! Er zijn inderdaad onterecht bericht gestuurd naar al actieve abonnees. Er wordt aan gewerkt om dit snel op te lossen.  Jij mag die mails dan ook als niet verzonden beschouwen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic