Hanna
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Straatkast in nieuwbouw wijk - verplaatsen

Wij hebben sinds eind januari de sleutel van onze nieuwbouwhuis. Een aantal weken geleden was er plotseling naast ons huis een straatkast geplaatst, precies op plek waar de schuttingdeur komt. Wie ik benaderen voor het verplaatsen van deze straatkast?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6763Reacties
  • 770Oplossingen
  • 1577Likes
Hoi Hanna,

Een aanvraag voor het verplaatsen van de kast gaat via mijnaansluiting.nl
Let erop dat het verplaatsen geld kan kosten. Hoeveel is afhankelijk van wat er allemaal moet gebeuren, maar die kosten staan op de offerte welke je vervolgens kunt accepteren of weigeren/niets mee doen, je zit er dus niet aan vast ๐Ÿ™‚

Kleine uitleg over de kosten, ik neem aan dat de kast op gemeentegrond staat. Als wij dan als consument die kast willen laten verplaatsen, kost dat geld voor arbeid/vooronderzoek etc.

Is het trouwens wel een kast van Ziggo? Kun je er een foto van maken en hier posten? ๐Ÿ™‚

Groet,
Evert

Bekijk in context

2 Reacties 2
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6763Reacties
  • 770Oplossingen
  • 1577Likes
Hoi Hanna,

Een aanvraag voor het verplaatsen van de kast gaat via mijnaansluiting.nl
Let erop dat het verplaatsen geld kan kosten. Hoeveel is afhankelijk van wat er allemaal moet gebeuren, maar die kosten staan op de offerte welke je vervolgens kunt accepteren of weigeren/niets mee doen, je zit er dus niet aan vast ๐Ÿ™‚

Kleine uitleg over de kosten, ik neem aan dat de kast op gemeentegrond staat. Als wij dan als consument die kast willen laten verplaatsen, kost dat geld voor arbeid/vooronderzoek etc.

Is het trouwens wel een kast van Ziggo? Kun je er een foto van maken en hier posten? ๐Ÿ™‚

Groet,
Evert

Bekijk in context

Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 7107Reacties
  • 259Oplossingen
  • 2043Likes
Kasten staan altijd op gemeentegrond , en van te voren in overleg met de gemeente een plaats bepaald.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo