HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedenavond.
Ik wil het abonnement op 2 wifiboosters stopzetten. Het betreft de nummers 3187 0050 04219 en 3181 1610 05572.
De dozen heb ik nog, labels voor de verzending heb ik geprint.
Wilt u aub deze mutatie verwerken, mij een mail daarvan ter bevestiging sturen en eventueel me laten weten of ik nog iets aanvullends moet doen? Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Geertmig
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Maar natuurlijk wil ik deze opzegging voor je verwerken. Bij deze heb ik beide Wifiboosters via de internetkabel voor je stopgezet per 15 september. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Hierin zal ook worden aangegeven of ze naar ons retour dienen te worden gestuurd of dat je ze kan afgeven bij de milieustraat.
een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic zij kunnen het voor je regelen
Hi @Geertmig
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Maar natuurlijk wil ik deze opzegging voor je verwerken. Bij deze heb ik beide Wifiboosters via de internetkabel voor je stopgezet per 15 september. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Hierin zal ook worden aangegeven of ze naar ons retour dienen te worden gestuurd of dat je ze kan afgeven bij de milieustraat.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...