1
Vraag
2
Reacties
Geertmig

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Stopzetting abonnement 2 Wifiboosters

Goedenavond.

Ik wil het abonnement op 2 wifiboosters stopzetten. Het betreft de nummers 3187 0050 04219 en 3181 1610 05572.

De dozen heb ik nog, labels voor de verzending heb ik geprint.

 

Wilt u aub deze mutatie verwerken, mij een mail daarvan ter bevestiging sturen en eventueel me laten weten of ik nog iets aanvullends moet doen? Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Geertmig
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Maar natuurlijk wil ik deze opzegging voor je verwerken. Bij deze heb ik beide Wifiboosters via de internetkabel voor je stopgezet per 15 september. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Hierin zal ook worden aangegeven of ze naar ons retour dienen te worden gestuurd of dat je ze kan afgeven bij de milieustraat. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic zij kunnen het voor je regelen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Geertmig
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Maar natuurlijk wil ik deze opzegging voor je verwerken. Bij deze heb ik beide Wifiboosters via de internetkabel voor je stopgezet per 15 september. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Hierin zal ook worden aangegeven of ze naar ons retour dienen te worden gestuurd of dat je ze kan afgeven bij de milieustraat. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic