Baasss

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Status restitutie?

<span;>Hallo, in september heb ik het contract verlengd en kreeg een voorstel voor een nieuw contract voor 9 maanden 50% korting, voor eerste twee maanden was prima totdat ik een nieuwe tv kast bestelde(ouwde-kapot) toen verdween de korting en betaal ik het hele abonnement geen kortingen meer. Dus ik bel sinds januari (en elke maand tot nu) en hoor ik steeds hetzelfde verhalen,beloofden dat alles goed komt, dat ik het geld volgende maand terugkrijg etc.... Nu is eind van de mei en het geld staat niet op mijn rekening. Dus ik wil vragen hoe jullie mij hier kunnen helpen??? want ik heb geen zin om nog een keer te bellen naar klanten service  om dezelfde  beloften en verhalen te luisteren.
<span;>Groetjes

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Het spijt me dat dat je ervaring is @Baasss en ik begrijp je terughoudendheid en argwaan.
Toch is de creditering voor je aangemaakt. Waarom dat eerder niet is gelukt, of waarom het afgewezen is kan ik je helaas niet aangeven. Je laatste factuur die klaarstond is er inmiddels mee verrekend en er staat nu een tegoed van €137 nog. Je volgende factuur zal daarmee verrekend worden. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Goedemorgen @Baasss en welkom op onze community!

Wat fijn om te lezen dat je een mooie korting destijds hebt gekregen bij het verlengen van je abonnement. Wel zo fijn als je dan ook daadwerkelijk dat mooie voordeel ontvangt natuurlijk. Het spijt me dat je er al veel tijd en energie in hebt moeten steken met 0 resultaat.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je 9 maanden €35 aangeboden hebt gekregen, maar dat dat plotseling is verdwenen vanaf de facturen vanaf januari. En dat terwijl je het tot 28 juni 2023 zou moeten ontvangen. Daarom heb ik nu een creditering voor je aangemaakt en de periode van januari tot en met 28 juni alsnog €35 per maand toegekend. Dit bedrag wordt in één keer gecrediteerd en daardoor staat er een tegoed voor je van €210. Je openstaande en/of toekomstige facturen worden daarmee verrekend 🙂

Als het niet duidelijk is nog, of als je er aanvullende vragen over hebt dan hoor ik het natuurlijk graag!

Baasss
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik hoor elke keer hetzelfde  story als ik ziggo bel 🙄 

Baasss
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik hoor elke keer hetzelfde story als ik ziggo bel 🙄 Misschien een specifieke datum? Wanneer het gebeurt ? Want elke keer ( elke maand ) dat de creditnote wordt afgewezen bij jullie 😐

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Het spijt me dat dat je ervaring is @Baasss en ik begrijp je terughoudendheid en argwaan.
Toch is de creditering voor je aangemaakt. Waarom dat eerder niet is gelukt, of waarom het afgewezen is kan ik je helaas niet aangeven. Je laatste factuur die klaarstond is er inmiddels mee verrekend en er staat nu een tegoed van €137 nog. Je volgende factuur zal daarmee verrekend worden. 

Baasss
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goed..... hopelijk werkt het deze keer 🤞 en Bedankt voor uw hulp

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Graag gedaan @Baasss !

Uitgelicht topic