1
Vraag
2
Reageer en help mee
BuurMan2016

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Status bestelling

Gisteren bestelling geplaatst. Beloofde bevestigingsmail niet ontvangen. Deze is vlgs Ziggo medewerker wél verzonden. Hij kon deze mail niet lezen/openen. Kreeg foutcode en heeft dit doorgezet naar??

Hoe en waar kan ik mijn bestelling nu volgen? Hoe weet ik dat mijn bestelling verzonden is als mails van Ziggo mij niet bereiken?

5 Reacties 5
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3460Likes

In SPAM Folder terechtgekomen?

BuurMan2016
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Neen niet in spam.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15324Posts
  • 1226Oplossingen
  • 4933Likes

Goedemiddag @BuurMan2016  en welkom op de Community,

Uiteraard begrijp ik je bezorgdheid op het moment dat je na het plaatsen van een bestelling geen orderbevestiging krijgt. Momenteel speelt er een probleem waardoor sommige klanten momenteel geen orderbevestiging hebben ontvangen. 
Ik kan je gelukkig geruststellen want ik zie dat de verder wel succesvol geplaatst is en verwerkt wordt. Je ontvangt de bestelling binnen nu en uiterlijk 5 werkdagen. 

Mijn excuses voor het ongemak. 

BuurMan2016
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank u wel.

Zojuist een mail van Ziggo dat bestelling verzonden is.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15324Posts
  • 1226Oplossingen
  • 4933Likes

Heel graag gedaan @BuurMan2016 ! Alvast een fijn weekend! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic