xJBx

Level 8
  • 189Posts
  • 15Oplossingen
  • 83Likes

Status bestelling

Hallo,

 

Ik zou graag de status van mijn bestelling van maandag willen weten. Als ik in mijn Ziggo kijk dan krijg ik de volgende melding: Er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens.

Kan iemand kijken hoe het hier mee is?

Ordernummer : 413163151

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @xJBx

 

Gek dat je nog niets had gehoord voor vandaag! Ik ben voor je naar de order gaan kijken. Ik denk dat je er iets langer op moest wachten omdat de wensdatum op 1 juni staat. Meestal wordt dan 1 of 2 dagen van tevoren de apparatuur verstuurd. Gelukkig is er vandaag inderdaad nieuws en heb je de Track & Trace gekregen. We wachten het af ;-). 


Alvast veel plezier van je nieuwe abonnement! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
xJBx
Topicstarter
Level 8
  • 189Posts
  • 15Oplossingen
  • 83Likes

Krijg daar de melding:

Voor dit bestelnummer en postcode hebben we geen bestelling kunnen vinden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

xJBx
Topicstarter
Level 8
  • 189Posts
  • 15Oplossingen
  • 83Likes

Ik kwam net in eens een mail tegen, en als het goed is word mijn bestelling vandaag bezorgt.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @xJBx

 

Gek dat je nog niets had gehoord voor vandaag! Ik ben voor je naar de order gaan kijken. Ik denk dat je er iets langer op moest wachten omdat de wensdatum op 1 juni staat. Meestal wordt dan 1 of 2 dagen van tevoren de apparatuur verstuurd. Gelukkig is er vandaag inderdaad nieuws en heb je de Track & Trace gekregen. We wachten het af ;-). 


Alvast veel plezier van je nieuwe abonnement! 

xJBx
Topicstarter
Level 8
  • 189Posts
  • 15Oplossingen
  • 83Likes

Hallo @Marije 

 

Dat is wel raar dat er 1 juni als wens datum is ingevoerd, hier is nooit over gesproken. Mij werd vermeld een maandag dat ze morgen (dus dinsdag) zouden worden verzonden omdat maandag het distributiecentrum dicht was. Ik ging er dus vanuit dat ik ze woensdag binnen zou krijgen, en omdat de website een foutmelding aangaf, dacht ik eigenlijk er is iets fout gegaan met de bestelling. Maar gelukkig was dat niet zo en komen ze als het goed is straks binnen. In ieder geval bedankt voor het kijken, ik begrijp nu ook waarom het iets verlaat is.

 

JB

Uitgelicht topic