Ramontique

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Status abonnementswijziging Internet only

Beste lezer,

 

tussen kerst en oud op nieuw het volgende topic aangemaakt:

 

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Overstappen-Internet-amp-TV-naar-Internet-Only-niet-mogelijk/m...

 

Ik heb nog steeds geen: internet only... voor januari heb ik mijn oude abonnement betaald en nu voor februari is weer hetzelfde bedrag in rekening gebracht. Alweer 6-12 euro weggegooid.

 

Ja natuurlijk voor dit adres... waarom heb ik anders mijn Ziggo account hieraan gekoppeld. Ik heb nota bene aangeven dat ik dit te vergeefs ook al telefonisch heb geprobeerd te regelen. Ik blijf niet bezig... ik kan niet eens op vakantie gaan en verwachten dat iets geregeld wordt.

 

Ik moet zeggen dat het hierdoor wel steeds aantrekkelijker wordt om later dit jaar naar glasvezel over te stappen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ramon Leerschen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ramontique, goedemorgen!

Begrijpelijk dat je door vakantie het bericht van mijn collega Paul hebt gemist. Zonder akkoord mogen wij je pakket niet zomaar aanpassen, vandaar de dubbelcheck. In ieder geval heb ik je abonnement nu aangepast naar Internet Complete (zonder Ziggo GO toegang) voor € 53,- per maand. De bevestiging volgt per e-mail en het pakket is binnen nu en maximaal 24 uur aangepast. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Laatste vraag in het vorige topic was ook of je ermee akkoord was, als er geen akkoord gegeven wordt, kan een moderator ook weinig natuurlijk.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ramontique, goedemorgen!

Begrijpelijk dat je door vakantie het bericht van mijn collega Paul hebt gemist. Zonder akkoord mogen wij je pakket niet zomaar aanpassen, vandaar de dubbelcheck. In ieder geval heb ik je abonnement nu aangepast naar Internet Complete (zonder Ziggo GO toegang) voor € 53,- per maand. De bevestiging volgt per e-mail en het pakket is binnen nu en maximaal 24 uur aangepast. 

Uitgelicht topic