Vraag
Reacties
Aankondigingen
ronaldws
Level 1

Spoedactivatie

In plaats van een bevestigingsmail voor het retourneren van de door mij bestelde smart Wifiboosters, krijg ik gisteren een e-mail dat mijn gehele all-in-one abonnement door Ziggo is beëindigd. Binnen een paar minuten na ontvangst van die mail, had ik geen internet, telefoon en tv meer.

De klantenservice geeft aan dat de oplossing voor deze fout van Ziggo is dat er een spoedactivatie zal worden gedaan. De collega's van webcare twitteren mij dat die in maximaal vier uur is geregeld. Wij zijn nu bijna 24 uur verder en ik heb nog steeds mijn verbindingen niet terug. Ik zit nu op internet via de hotspot van mijn iPhone.

Wie weet een manier om Ziggo tot snelle actie te bewegen?

0 Kudos
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @ronaldws, welkom op de Ziggo Community,

Wat een deceptie, bij zoiets simpels opeens in zijn geheel zonder diensten komen te zitten. Ik zie inderdaad dat er aardig wat mis is gegaan. Mijn collega heeft de spoedactivatie aangevraagd, maar deze is nog niet verwerkt. De communicatie van 4 uur is niet handig geweest, dat schept valse verwachtingen. Weet dat de opdracht in ieder geval goed is aangemaakt, maar we helaas hier echt op moeten wachten.

Ik zie dat mijn collega inmiddels ook 50GB aan je mobiele abonnement heeft toegevoegd. Inderdaad niet ideaal, maar tot die tijd een workaround. 

0 Kudos
ronaldws
Level 1
Topicstarter

Helaas is ook de belofte dat de heraansluiting maximaal 24 uur zou duren niet nagekomen. Met één druk op de knop verwijdert een Ziggo klantenservice mevrouw mijn all-in-one abonnement, maar Ziggo slaagt er vervolgens niet in om dat binnen 24 uur te herstellen. Ik vind dit onacceptabel en wil graag een verklaring hiervoor.

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @ronaldws . Ik zie dat alles inmiddels weer actief staat. Gelukkig! Is alles nu inderdaad weer goed hersteld? 🙂

0 Kudos
ronaldws
Level 1
Topicstarter

Ja, gelukkig is alles weer normaal maar heb er wel een vervelend gevoel aan over gehouden. Blijkbaar is de hele procedure romdom het opzeggen van zoiets ingrijpends als je abonnement bij Ziggo niet voldoende geborgd. Mijn vraag was simpel en ging over het retourzenden van een bestelling en helemaal niet over het opzeggen van mijn abonnement. 

ik waardeer de inzet van het webcare team, maar vreemd blijft het wel.

0 Kudos