Eendracht
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sneller internet voor hetzelfde geld

Begin dit jaar heb ik meerdere mails (zie bijlage voor voorbeeld) ontvangen van Ziggo om mijn internetsnelheid te verhogen. Internet Complete 12 maanden lang voor de prijs van Internet Start. Daar ben ik eind maart op ingegaan, maar op de factuur van april wordt wel een hoger bedrag gefactureerd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb contact gehad met klantenservice, maar zij zeggen niets van deze actie terug te kunnen vinden. Hoe kan dit worden opgelost? Zijn er anderen die een zelfde ervaring hebben?

20 Reacties 20
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4958Reacties
  • 344Oplossingen
  • 773Likes

ziggo.nl@ziggo.com

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/veiligheid/e-mail-van-ziggo

het komt dus wel van ziggo 

hoelang was het geleden dat je die mail had ontvangen toen je het abonnement upgrade

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2174Reacties
  • 337Oplossingen
  • 329Likes

Goedemorgen @Eendracht,

Welkom op de Community!
Ook leuk dat je de snelheid hebt verhoogd, al snap ik dat je dat liever in combinatie met korting had gedaan. Zuur dat die korting nu lijkt te ontbreken!

Zo te zien is deze mail van ons afkomstig.Wel valt het op dat er in het onderwerp ''laatste kans'' staat.
Wanneer ben je op het aanbod ingegaan?

Kun je ook  je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel zetten? Deze zijn niet openbaar te zien, alleen moderator kunnen dat.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
 

Eendracht
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Erik P Ik had de postcode en huisnummer al in het profiel staan. Op 29 maart heb ik de gratis verhoging geactiveerd. De actie gold van 1 januari tm 31 maart

Ing1810
Gedreven Raadgever
  • 541Reacties
  • 24Oplossingen
  • 78Likes

Jammer dat het niet lukt om de bijlage te openen 😶

robinjoo19
Raadgever
  • 358Reacties
  • 3Oplossingen
  • 84Likes

bijlage werkt prima hier het is een mail

Ing1810
Gedreven Raadgever
  • 541Reacties
  • 24Oplossingen
  • 78Likes

Mij lukt het dus niet om 'm te openen 🤐

robinjoo19
Raadgever
  • 358Reacties
  • 3Oplossingen
  • 84Likes

als ik direct op de naam klik zonder hem te downloaden dan krijg je een voorbeeld binnen de ziggo website als goed is

Ing1810
Gedreven Raadgever
  • 541Reacties
  • 24Oplossingen
  • 78Likes

@robinjoo19 ... nope, helaas. 

Eendracht
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Ing1810 en als je nog eens op het "download" tekentje klikt? Bij mij deed-ie het ook niet de eerste keer, tweede keer. En direct op de naam klikken werkt bij mij ook gewoon.

Ing1810
Gedreven Raadgever
  • 541Reacties
  • 24Oplossingen
  • 78Likes

@Eendracht, is helemaal niet mogelijk om iets te downloaden. Is ook niet meer in te stellen in mijn mobiel op één of andere manier 🤦‍🤷‍

Eendracht
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Ing1810 heb je dat ook met andere topics? Of alleen met deze? Misschien ligt het aan je mobiel anders?

Ing1810
Gedreven Raadgever
  • 541Reacties
  • 24Oplossingen
  • 78Likes

Ook in andere topics! En ik geloof dat dat niet heel handig is?

Ing1810
Gedreven Raadgever
  • 541Reacties
  • 24Oplossingen
  • 78Likes

@Eendracht, inmiddels (op een andere manier) gelukt om de bijlage te bekijken. En de inhoud/afzender is herkenbaar 😉

 

Zie dit draadje 

 

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 725Reacties
  • 59Oplossingen
  • 66Likes

@Eendracht, hmm dan was je inderdaad wel op tijd met bestellen van deze korting + pakket. Ik heb je gegevens erbij gepakt en een aanvraag aangemaakt om de korting alsnog te laten toevoegen. Dit kan 3 werkdagen duren, dus we moeten het nu even afwachten. 

Eendracht
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Maud Oké, ik wacht even af. Het zou op de volgende factuur aangepast moeten zijn?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2266Reacties
  • 294Oplossingen
  • 399Likes

Klopt helemaal, dan wordt het op de volgende factuur netjes gecorrigeerd :-). Ik raad je aan om die dus even goed in de gaten te houden! 

Eendracht
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Marije @Maud Mail ontvangen dat de nieuwe factuur klaarstaat. Geen correctie te vinden. Wanneer wordt dit opgelost? 😞

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2174Reacties
  • 337Oplossingen
  • 329Likes

Om moedeloos van te worden @Eendracht ☹️ Ondanks het verzoek kon de korting nog niet alsnog worden toegevoegd. Super sorry hiervoor! Hier hadden we geen terugkoppeling over gehad.

We hebben het verzoek daarom nu bij een andere afdeling neergelegd. Wordt vervolgd, blijf de facturen in de gaten houden!

Eendracht
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Erik P Inderdaad heel vervelend! Maar ik blijf positief en neem aan dat het wordt opgelost!

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo