Goedemiddag,
Omdat in het in MijnZiggo niet mogelijk is om mijn abonnement voor de Smartwifi pods op te zeggen,
hierbij graag het verzoek om het abonnement op de 2 Wifipods te beëindigen.
en ze te ontkoppelen van mijn modem.
en graag een retourdoos om ze terug te sturen of mogen ze in de originele doos retour want die dozen heb ik nog.
Alvast bedankt voor de service!
Met vriendelijke groet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Tub2007, goedemorgen!
Ik heb de opzegging voor de SmartWifi Pods voor je doorgevoerd met één maand opzegtermijn. Een bevestiging volgt nog per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos om de SmartWifi Pods naar ons terug te sturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Tub2007
Natuurlijk jammer dat de SmartWifi Pods voor u blijkbaar geen toegevoegde waarde hebben. Een moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om een en ander op de rails te zetten.
Hi @Tub2007, goedemorgen!
Ik heb de opzegging voor de SmartWifi Pods voor je doorgevoerd met één maand opzegtermijn. Een bevestiging volgt nog per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos om de SmartWifi Pods naar ons terug te sturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂
Hallo @Cecilia ,goedemorgen
Hartelijk dank voor de snelle service!
Voor het regelen van de opzegging! ik heb de e-mail van de opzegging ontvangen.
Ik wens u alvast een fijne jaarwisseling en een gezond 2023!
Met vriendelijke groet,
Hallo @Wim C. , goedemorgen
u ook bedankt om dit door te zetten naar een moderator!
Ik wens u ook een fijne jaarwisseling en een gezond 2023!
Met vriendelijke groet,
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.