Vraag
Reacties
Oplossing
Simon-Hans
Level 2

Smartcards & CI module opzeggen.

Ik heb nu inmiddels drie smartcards, waarvan één in een CI-module (zie mijn producte). Uiteindelijk bgebruik ik ze allemaal niet meer. Hoe kan ik deze opzeggen/verwijderen?

 

groetjes, Simon-Hans

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Helemaal goed, dan is dat bij deze voor je geregeld 🙂
Per mail volgt nog even een bevestiging.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Opzeggen van een huur CI+ met smartcard kan via een Ziggo moderator die hier langs gaat komen in de komende dagen.

 

Ik neem aan dat je in oud-Ziggo gebied woont?

Als je de eigen smartcards nu uit je Mijn Ziggo laat halen, zijn ze niet meer te activeren later.

De andere smartcards heb ik zelf nog laten staan in Mijn Ziggo en gebruik er inmiddels b.v. één voor een Humax 5300c die alleen aangesloten zit met een optische kabel aan een versterker, alle radio kanalen nu te horen via de boxen die in een aantal ruimtes in mijn woning hangen en met een prima geluid zonder dat de TV aan hoeft.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hallo @Simon-Hans

Je bent begonnen aan jouw jaarlijkse digitale schoonmaak zie ik 😉

Wat @Bert zegt klopt. Wanneer je jouw gekochte kaarten laat verwijderen, kunnen deze ook niet meer toegevoegd worden. Het kan geen kwaad om ze te laten staan. 

In jouw geval zie ik dat je 2 koop kaarten hebt en 1 Extra CI+ module. Voor deze laatste betaal je € 2,- per maand. Het is natuurlijk zonde om deze aan te houden wanneer je deze niet gebruikt. 

Laat je even weten of en wat je aan wilt laten passen? 

Simon-Hans
Level 2
Topicstarter

Hallo Jiri, dank voor je reactie!

OK, laten we de gekochte kaarten staan. De extra CI+ module kan dus vervallen.

groetjes, Simon-Hans

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Helemaal goed, dan is dat bij deze voor je geregeld 🙂
Per mail volgt nog even een bevestiging.

Simon-Hans
Level 2
Topicstarter

Hartelijk dank voor de hulp!👍

jan.paus
Level 2

Willen jullie mijn onderstaande smartcaards deactiveren

 

40129413270

41086728403

41079830224

 

vriendelijk dank en groeten,

 

Jan Paus

0 Kudos
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Een warm welkom op de Community, @jan.paus

Natuurlijk, dat is geen probleem. Het is wel belangrijk om te weten dat de smartcards later niet meer geactiveerd kunnen worden. Mocht dit oké zijn, dan hoor ik het graag zodat ik de smartcards onder je account kan verwijderen.

0 Kudos
jan.paus
Level 2

Beste Krista, dank voor je reactie; de smartcards worden niet meer gebruikt ( zijn ooit eens ergens verdwenen), dus die kunnen met een gerust hart worden gedeactiveerd. 

Alvast bedankt en groet,

Jan Paus

0 Kudos
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor je reactie, @jan.paus! Ik heb de smartcards voor je gedeactiveerd 😉

Nog een fijne dag gewenst! 

jan.paus
Level 2

Beste Moderator,

 

bedankt voor het deactiveren. Ik zie in "Mijn Ziggo" nog wel de smartcards staan. De reden dat ik ze heb laten deactiveren is dat ik niet meer gebruik en een extra Next Mini wil haan bestellen. Ik krijg bij de aanvraag van de extra Next echter een foutmelding; heeft dit met elkaar te maken?

 

groet,

 

Jan Paus

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

De opzegging was automatisch met een maand opzegtermijn gegaan. Dit heb ik nu hersteld en ik heb de kaarten dan ook per direct opgezegd 🙂
Ik verwacht dat je vanavond een Extra Next Mini kunt bestellen. 

0 Kudos
jan.paus
Level 2

Dankjewel