1
Vraag
2
Reacties
Simon-Hans

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Smartcards & CI module opzeggen.

Ik heb nu inmiddels drie smartcards, waarvan één in een CI-module (zie mijn producte). Uiteindelijk bgebruik ik ze allemaal niet meer. Hoe kan ik deze opzeggen/verwijderen?

 

groetjes, Simon-Hans

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2481Posts
  • 335Oplossingen
  • 960Likes

Helemaal goed, dan is dat bij deze voor je geregeld 🙂
Per mail volgt nog even een bevestiging.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63191Posts
  • 4367Oplossingen
  • 16674Likes

Opzeggen van een huur CI+ met smartcard kan via een Ziggo moderator die hier langs gaat komen in de komende dagen.

 

Ik neem aan dat je in oud-Ziggo gebied woont?

Als je de eigen smartcards nu uit je Mijn Ziggo laat halen, zijn ze niet meer te activeren later.

De andere smartcards heb ik zelf nog laten staan in Mijn Ziggo en gebruik er inmiddels b.v. één voor een Humax 5300c die alleen aangesloten zit met een optische kabel aan een versterker, alle radio kanalen nu te horen via de boxen die in een aantal ruimtes in mijn woning hangen en met een prima geluid zonder dat de TV aan hoeft.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2481Posts
  • 335Oplossingen
  • 960Likes

Hallo @Simon-Hans

Je bent begonnen aan jouw jaarlijkse digitale schoonmaak zie ik 😉

Wat @Bert zegt klopt. Wanneer je jouw gekochte kaarten laat verwijderen, kunnen deze ook niet meer toegevoegd worden. Het kan geen kwaad om ze te laten staan. 

In jouw geval zie ik dat je 2 koop kaarten hebt en 1 Extra CI+ module. Voor deze laatste betaal je € 2,- per maand. Het is natuurlijk zonde om deze aan te houden wanneer je deze niet gebruikt. 

Laat je even weten of en wat je aan wilt laten passen? 

Simon-Hans
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Jiri, dank voor je reactie!

OK, laten we de gekochte kaarten staan. De extra CI+ module kan dus vervallen.

groetjes, Simon-Hans

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2481Posts
  • 335Oplossingen
  • 960Likes

Helemaal goed, dan is dat bij deze voor je geregeld 🙂
Per mail volgt nog even een bevestiging.

Simon-Hans
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hartelijk dank voor de hulp!👍

jan.paus

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Willen jullie mijn onderstaande smartcaards deactiveren

 

40129413270

41086728403

41079830224

 

vriendelijk dank en groeten,

 

Jan Paus

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 215Posts
  • 34Oplossingen
  • 96Likes

Een warm welkom op de Community, @jan.paus

Natuurlijk, dat is geen probleem. Het is wel belangrijk om te weten dat de smartcards later niet meer geactiveerd kunnen worden. Mocht dit oké zijn, dan hoor ik het graag zodat ik de smartcards onder je account kan verwijderen.

jan.paus

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Krista, dank voor je reactie; de smartcards worden niet meer gebruikt ( zijn ooit eens ergens verdwenen), dus die kunnen met een gerust hart worden gedeactiveerd. 

Alvast bedankt en groet,

Jan Paus

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 215Posts
  • 34Oplossingen
  • 96Likes

Bedankt voor je reactie, @jan.paus! Ik heb de smartcards voor je gedeactiveerd 😉

Nog een fijne dag gewenst! 

jan.paus

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Moderator,

 

bedankt voor het deactiveren. Ik zie in "Mijn Ziggo" nog wel de smartcards staan. De reden dat ik ze heb laten deactiveren is dat ik niet meer gebruik en een extra Next Mini wil haan bestellen. Ik krijg bij de aanvraag van de extra Next echter een foutmelding; heeft dit met elkaar te maken?

 

groet,

 

Jan Paus

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2481Posts
  • 335Oplossingen
  • 960Likes

De opzegging was automatisch met een maand opzegtermijn gegaan. Dit heb ik nu hersteld en ik heb de kaarten dan ook per direct opgezegd 🙂
Ik verwacht dat je vanavond een Extra Next Mini kunt bestellen. 

jan.paus

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Archief