HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste @Ziggo , ik heb laatst mijn CI+ Module uit het abonnement laten halen. Deze heb ik braaf op de post gedaan, ik lees nu echter dat ik ook de Smartcard had moeten retourneren.
Moet dit alsnog of is doorknippen ook voldoende ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Okay, ik ga erbij deze vanuit dat ik de smartcard gewoon kan doorknippen. Mocht er in de toekomst nog iemand moeilijk over doen dan verwijs ik wel naar dit, door Ziggo, onbeantwoorde topic.
Ja, dat klopt.
@Steefb, heb het aangepast. Desalniettemin dank voor het meedenken.
Had afgelopen week in ieder geval iets van een reactie verwacht van @Ziggo , snap dat het wellicht nog vakantie tijd is, maar kom op, dit is toch echt iets waar volgens mij alleen een moderator antwoord op kan geven.
Okay, ik ga erbij deze vanuit dat ik de smartcard gewoon kan doorknippen. Mocht er in de toekomst nog iemand moeilijk over doen dan verwijs ik wel naar dit, door Ziggo, onbeantwoorde topic.
Hej hoi @Meneer C.! We zijn er zeker maar soms duurt het even voordat je reactie krijgt.
De kaart doorknippen was in dit geval niet de oplossing maar goed, dat is al gebeurt en kunnen we niet meer terugdraaien. De module hebben we in ieder geval terug, dus dat is dan wel weer fijn!
Hoi @Carlien , alsnog dank voor je reactie. Dat ik aangaf de kaart te zullen doorknippen betekent niet automatisch dat ik dat al gedaan heb. 😉
Wil je de kaart alsnog terug ontvangen @Carlien ?
@Meneer C. lijkt me wel is gewoon eigendom van ziggo
Daarom biedt ik het toch ook aan @MR_CHIP ? Moet ik wel weten waarheen.
@Carlien, jij gaf toch aan dat de CI+ bij jullie is aangekomen ?
Ik krijg bericht dat jullie hem nog niet hebben 🤔
Als je de track&trace code hebt bewaard kun je het zelf zien, en dan heb je ook een bewijs.
Niet bewaard is natuurlijk niet handig, dat staat al vaak hier in het forum omschreven.
Maar aan al je antwoorden te zien hier op dit forum lijkt het me dat je dat met al je wijsheid zeker hebt gedaan.
Met al mijn wijsheid ? . 😉😂
Als ik iedereen hier op dit forum op al zijn/haar "wijsheid" moet gaan checken @amvih ..........
Misschien dan een korte uitleg @Meneer C.
Ik zie hier iemand die ontzettend veel zinnige en wijze zaken op het forum post, dan wijs ik natuurlijk naar jou zelf.
En van zo een iemand zegt mij dan, dat hij of zij ook zeker weet dat een track&trace code erg belangrijk is om achteraf te kunnen aantonen dat iets is teruggestuurd.
Dus vandaar geef de track&trace code door aan Ziggo en Ziggo kan checken dat de module is teruggestuurd en dus binnen zou moeten zijn, nu blijft dat gissen.
Dank voor je bijdrage @amvih 👍
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...