1
Vraag
2
Reacties
Meneer C.

Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Smartcard retourneren

Beste @Ziggo , ik heb laatst mijn CI+ Module uit het abonnement laten halen. Deze heb ik braaf op de post gedaan, ik lees nu echter dat ik ook de Smartcard had moeten retourneren.

Moet dit alsnog of is doorknippen ook voldoende ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Okay, ik ga erbij deze vanuit dat ik de smartcard gewoon kan doorknippen. Mocht er in de toekomst nog iemand moeilijk over doen dan verwijs ik wel naar dit, door Ziggo, onbeantwoorde topic.

Bekijk in context

22 Reacties 22
Steefb

Level 19
  • 14857Posts
  • 2849Oplossingen
  • 6523Likes

Ja, dat klopt.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Hahaha, @Steefb , mijn vraagstelling is niet helemaal juist. 🫣 Ik hoopte meer op een antwoord van @Ziggo in de trant van: "Okay, jammer, knip maar door" ofzoiets.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

@Steefb, heb het aangepast. Desalniettemin dank voor het meedenken.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Had afgelopen week in ieder geval iets van een reactie verwacht van @Ziggo , snap dat het wellicht nog vakantie tijd is, maar kom op, dit is toch echt iets waar volgens mij alleen een moderator antwoord op kan geven.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Okay, ik ga erbij deze vanuit dat ik de smartcard gewoon kan doorknippen. Mocht er in de toekomst nog iemand moeilijk over doen dan verwijs ik wel naar dit, door Ziggo, onbeantwoorde topic.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1674Posts
  • 178Oplossingen
  • 764Likes

Hej hoi @Meneer C.! We zijn er zeker maar soms duurt het even voordat je reactie krijgt. 

De kaart doorknippen was in dit geval niet de oplossing maar goed, dat is al gebeurt en kunnen we niet meer terugdraaien. De module hebben we in ieder geval terug, dus dat is dan wel weer fijn! 

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Hoi @Carlien , alsnog dank voor je reactie. Dat ik aangaf de kaart te zullen doorknippen betekent niet automatisch dat ik dat al gedaan heb. 😉

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Wil je de kaart alsnog terug ontvangen @Carlien  ?

MR_CHIP

Level 18
  • 9295Posts
  • 119Oplossingen
  • 3203Likes

@Meneer C. lijkt me wel is gewoon eigendom van ziggo

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Daarom biedt ik het toch ook aan @MR_CHIP  ?  Moet ik wel weten waarheen.

MR_CHIP

Level 18
  • 9295Posts
  • 119Oplossingen
  • 3203Likes
Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

@Carlien, jij gaf toch aan dat de CI+ bij jullie is aangekomen ?

Ik krijg bericht dat jullie hem nog niet hebben 🤔

amvih

Level 9
  • 344Posts
  • 8Oplossingen
  • 168Likes

Als je de track&trace code hebt bewaard kun je het zelf zien, en dan heb je ook een bewijs.

Niet bewaard is natuurlijk niet handig, dat staat al vaak hier in het forum omschreven.

Maar aan al je antwoorden te zien hier op dit forum lijkt het me dat je dat met al je wijsheid zeker hebt gedaan.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Met al mijn wijsheid ? . 😉😂

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Als ik iedereen hier op dit forum op al zijn/haar "wijsheid" moet gaan checken @amvih ..........

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

@Carlien, de kaart is alsnog retour Ziggo gestuurd. Dus dan ga ik er vanuit dat het goed komt..........met al mijn, door @amvih benadrukte, "wijsheid".

amvih

Level 9
  • 344Posts
  • 8Oplossingen
  • 168Likes

Misschien dan een korte uitleg @Meneer C. 

Ik zie hier iemand die ontzettend veel zinnige en wijze zaken op het forum post, dan wijs ik natuurlijk naar jou zelf.

En van zo een iemand zegt mij dan, dat hij of zij ook zeker weet dat een track&trace code erg belangrijk is om achteraf te kunnen aantonen dat iets is teruggestuurd.

Dus vandaar geef de track&trace code door aan Ziggo en Ziggo kan checken dat de module is teruggestuurd en dus binnen zou moeten zijn, nu blijft dat gissen.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Dank voor je bijdrage @amvih 👍

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3849Posts
  • 522Oplossingen
  • 1252Likes

Super bedankt dat je ook de kaart nog terug hebt gestuurd, @Meneer C. . Dat wordt gewaardeerd. Dan komt het helemaal goed hoor en worden de CI+ module + Smartcard als retour gemeld ;-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic