HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoe kan ik mijn eigen smartcard meenemen vanuit mijn moeder naar mij. Het is een oude smartcard van toen der tijd @Home. Deze heb ik toen zelf gekocht. Nu ik op mij zelf woon wil ik deze graag meenemen op mijn eigen ziggo account. Hoe werkt dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik vermoed dat dat niet kan.
Smartcards zijn gekoppeld aan 1 abonnement en worden niet op andere abonnementen geactiveerd.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
dat is helaas niet mogelijk
wel kun je bij een internet + tv compleet next een mediabox next ontvangen (in bruikleen)
Ik vermoed dat dat niet kan.
Smartcards zijn gekoppeld aan 1 abonnement en worden niet op andere abonnementen geactiveerd.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
dat is helaas niet mogelijk
wel kun je bij een internet + tv compleet next een mediabox next ontvangen (in bruikleen)
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...