1
Vraag
2
Reacties
Peter90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smartcard Ziggo overzetten van ouder naar kind

Hoe kan ik mijn eigen smartcard meenemen vanuit mijn moeder naar mij. Het is een oude smartcard van toen der tijd  @Home. Deze heb ik toen zelf gekocht. Nu ik op mij zelf woon wil ik deze graag meenemen op mijn eigen ziggo account. Hoe werkt dat?

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56617Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13583Likes

Ik vermoed dat dat niet kan.

Smartcards zijn gekoppeld aan 1 abonnement en worden niet op andere abonnementen geactiveerd.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Bekijk in context

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7664Posts
  • 480Oplossingen
  • 1626Likes

dat is helaas niet mogelijk

wel kun je bij een internet + tv compleet next een mediabox next ontvangen (in bruikleen)

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56617Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13583Likes

Ik vermoed dat dat niet kan.

Smartcards zijn gekoppeld aan 1 abonnement en worden niet op andere abonnementen geactiveerd.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7664Posts
  • 480Oplossingen
  • 1626Likes

dat is helaas niet mogelijk

wel kun je bij een internet + tv compleet next een mediabox next ontvangen (in bruikleen)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates