a. vd Enden

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Smartcard Gedeactiveerd

Sinds 12 januari heeft ziggo de smartcard gedeactiveerd zonder toestemming van ons.

Als je belt met klantenservice en de vragen worden wat lastig bij de medewerkers wordt er de hoorn erop gegooid.

Wij willen dat de kaart weer geactiveerd wordt omdat wij geen toestemming hebben gegeven om hem te deactiveren.

Wij kunnen al ruim een week boven geen tv kijken.

Hoe wordt dit opgelost??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Helemaal helder, @a. vd Enden
Ik zorg ervoor dat de kaart die je niet meer in bezit hebt wordt verwijderd uit de lijst en laat de ontbrekende activeren. Binnen maximaal 3 werkdagen moet alles goed staan. Laat je even weten of het gelukt is en alles weer werkt? 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als u bij uw postcode en huisnummer, hier tussen haakjes het serienummer van de smartcard vermeldt, dan kan een moderator u mogelijk verder helpen.

 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

Onhandig zeg, welkom op de Ziggo Community. Daar waar we met de service tot nu een steek laat vallen los ik dit graag met je op. 

Ik lees in enkele notities iets over een Extra Mediabox die opgezegd moest worden. Ik begrijp dat dit nu dus niet de bedoeling is. 
Herstellen is mogelijk. Daarbij moeten we zo te zien wel iets afstemmen over de actieve producten. Je hebt namelijk op dit moment al 5 actieve digitale producten en meer dan dit lukt niet. 

Zet daarom in je profiel achter huisnummer/postcode welke smartcards je gebruikt en check deze in Mijn Ziggo onder Televisie. De hoofdmediabox Next Mini hoef je niet te vermelden, 4 stuks  dus nog 🙂 Zo controleren we dit voor je en zorgen we voor een goede afhandeling van dit probleem.  

a. vd Enden
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb al verschillende keren aangegeven dat op mijn ziggo een kaart vermeld staat die wij niet meer hebben en die verwijderd moet worden maar dat is tot op heden niet gedaan. Dit is al gemeld in oktober.

In oktober hebben ze de kaart die gedeactiveerd is weer geactiveerd en sinds de nota van december moeten we ineens huur betalen voor de digitale ontvanger. Hier is niets veranderd, heb niets extra's aangeschaft maar waarom staat er nu bij dat het gehuurd is en al die jaren daarvoor niet?

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Helemaal helder, @a. vd Enden
Ik zorg ervoor dat de kaart die je niet meer in bezit hebt wordt verwijderd uit de lijst en laat de ontbrekende activeren. Binnen maximaal 3 werkdagen moet alles goed staan. Laat je even weten of het gelukt is en alles weer werkt? 🙂

a. vd Enden
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gelukkig het is opgelost, alles werkt weer zoals het hoort. Bedankt.

Uitgelicht topic