HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een tijd geleden uit coulance 2 smart wi-fi pods in bruikleen gekregen om het signaal te verbeteren.
Echter gaven deze dingen meer frustratie dan plezier, ook die smart wi-fi app was zeer instabiel.
Kortom die dingen liggen hier maar in de weg.
Hoe kan ik deze retour sturen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Megapaul,
Dan heb je er ook niks aan als het alleen maar voor frustratie zorgt. Ik heb de smart wifi pods bij deze voor je 'opgezegd', je krijgt hierdoor automatisch een retourdoos thuisgestuurd. Heb je de originele doos nog thuis? Dan voldoet deze ook, het retouradres vind je hier.
En voor nu: Nog een hele fijne zondag!
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Wacht even met retour sturen, tot een moderator ze heeft afgemeld voor je en dat hier gemeld heeft.
Hey @Megapaul,
Dan heb je er ook niks aan als het alleen maar voor frustratie zorgt. Ik heb de smart wifi pods bij deze voor je 'opgezegd', je krijgt hierdoor automatisch een retourdoos thuisgestuurd. Heb je de originele doos nog thuis? Dan voldoet deze ook, het retouradres vind je hier.
En voor nu: Nog een hele fijne zondag!
Hoi @Mariska
Ik heb de bevestiging van het stoppen van de smart wifi pods ontvangen. Hierop staat 1 serienummer terwijl het 2 smart wifi pods zijn, klopt dit?
@Megapaul, Yes dit klopt helemaal! 🙂 In ons systeem zijn ze aan elkaar verbonden.
Dank voor de snelle afhandeling.
Fijne zondag nog!
Hallo Mariska,
ik wil ook graag de huur van de 4 smart wifi pods opzeggen. Ik ben namelijk overgestap op de Netgear Orbi, Zou je de opzegging in gang kunnen zetten en een retourdoos kunnen opsturen?
Alvast bedankt.
gr.
Bob
Hallo @Bobsled72 , natuurlijk regelen wij dit graag voor je.
Ik zie dat jij je gegevens nog niet hebt ingevuld in je profiel. Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan. Deze gegevens zijn niet openbaar te zien voor onze leden. Alleen de moderatoren kunnen je adresgegevens inzien. Geef je gegevens op in deze link (op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt)
Laat je mij weten wanneer jij je gegevens hebt ingevuld? Dan regelen wij de rest voor je.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...