1
Vraag
2
Reacties
Megapaul

Level 7
  • 183Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

SmartWifi pods retourneren

 

Ik heb een tijd geleden uit coulance 2 smart wi-fi pods in bruikleen gekregen om het signaal te verbeteren.

Echter gaven deze dingen meer frustratie dan plezier, ook die smart wi-fi app was zeer instabiel.

Kortom die dingen liggen hier maar in de weg. 

 

Hoe kan ik deze retour sturen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5767Posts
  • 597Oplossingen
  • 3416Likes

Hey @Megapaul

Dan heb je er ook niks aan als het alleen maar voor frustratie zorgt. Ik heb de smart wifi pods bij deze voor je 'opgezegd', je krijgt hierdoor automatisch een retourdoos thuisgestuurd. Heb je de originele doos nog thuis? Dan voldoet deze ook, het retouradres vind je hier

En voor nu: Nog een hele fijne zondag!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76853Posts
  • 5225Oplossingen
  • 22729Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Wacht even met retour sturen, tot een moderator ze heeft afgemeld voor je en dat hier gemeld heeft.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5767Posts
  • 597Oplossingen
  • 3416Likes

Hey @Megapaul

Dan heb je er ook niks aan als het alleen maar voor frustratie zorgt. Ik heb de smart wifi pods bij deze voor je 'opgezegd', je krijgt hierdoor automatisch een retourdoos thuisgestuurd. Heb je de originele doos nog thuis? Dan voldoet deze ook, het retouradres vind je hier

En voor nu: Nog een hele fijne zondag!

Megapaul
Topicstarter
Level 7
  • 183Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Hoi @Mariska 

 

Ik heb de bevestiging van het stoppen van de smart wifi pods ontvangen. Hierop staat 1 serienummer terwijl het 2 smart wifi pods zijn, klopt dit? 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5767Posts
  • 597Oplossingen
  • 3416Likes

@Megapaul, Yes dit klopt helemaal! 🙂 In ons systeem zijn ze aan elkaar verbonden.

Megapaul
Topicstarter
Level 7
  • 183Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Dank voor de snelle afhandeling.

 

Fijne zondag nog!

Bobsled72

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Mariska,

 

ik wil ook graag de huur van de 4 smart wifi pods opzeggen. Ik ben namelijk overgestap op de Netgear Orbi, Zou je de opzegging in gang kunnen zetten en een retourdoos kunnen opsturen? 

 

Alvast bedankt.

gr. 
Bob

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1467Posts
  • 225Oplossingen
  • 616Likes

Hallo @Bobsled72 , natuurlijk regelen wij dit graag voor je.
 

Ik zie dat jij je gegevens nog niet hebt ingevuld in je profiel. Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan. Deze gegevens zijn niet openbaar te zien voor onze leden. Alleen de moderatoren kunnen je adresgegevens inzien. Geef je gegevens op in deze link (op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt)

Laat je mij weten wanneer jij je gegevens hebt ingevuld? Dan regelen wij de rest voor je. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic