ik wil graag Het abonnement op de SmartWifi pods opzeggen
ik gebruik ze niet meer dan is het zonder van het geld
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @aruba22
Het is zeker zonde van het geld om de SmartWifi Pods te behouden als je deze niet gebruikt. Bij deze heb ik het abonnement hierop voor je stopgezet met 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Ook ontvang je van ons nog een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @aruba22
Het is zeker zonde van het geld om de SmartWifi Pods te behouden als je deze niet gebruikt. Bij deze heb ik het abonnement hierop voor je stopgezet met 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Ook ontvang je van ons nog een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.