Ik ben na een jaartje kpn te hebben geprobeerd weer terug bij ziggo.
Bij mijn vorige abonnement had ik een smart wifi pod 6.
Bij het plaatsen van de order heb ik om een next gevraagd met een wifi pod 6.
Ik heb mijn installatie pakket zojuist ontvangen. Er ontbrak de ophangbeugel voor het modem. Deze is inmiddels besteld via de ziggo webshop.
Echter heb ik twee gratis smartwifi pod 5 ontvangen terwijl ik een gratis smart wifi pod 6 gevraagd heb tijdens het plaatsen van mijn bestelling. Ook zat hier een next mini in ipv next. Nou kan ik hier nog wel mee akkoord gaan, maar de gratis wifi pod zie ik toch graag omgeruild worden voor een gratis wifi pod 6.
Hoe kan dit opgelost worden?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Garihd Ik heb deze al eerder gehad en deze was stil / geruisloos.
@Garihd sorry als mijn informatie verwarrend en/of niet volledig was.
Overigens heb ik zelf de SmartWifi Pods 5 gehad en deze hebben bij mij altijd uitstekend gewerkt. Mijn huidige SmartWifi Pods 6 werken volgens mij net zo goed en ik haal overal in huis de betaalde Gigabit-snelheid.
Eén nadeel van beide SmartWifi Pods vind ik wèl dat het gastnetwerk door deze pods niet wordt uitgezonden. Maar dit terzijde.
@I Am Groot schreef:@Garihd Ik heb deze al eerder gehad en deze was stil / geruisloos.
Mijn voorkeur voor de Sagemcoms ( wifi6 pod) zou puur om esthetisch redenen zijn. De andere zijn al net zulke lelijke dingen als de powerline adapters. Toch zou ik geen van beide willen omdat je geen eigen baas bent in eigen huis.
@Marco Hoe gaat Ziggo dit oplossen?
Laat ik beginnen met een correctie op Marco's bericht: Er heeft geen wijziging in beleid plaatsgevonden. Het beleid is vanaf het begin hetzelfde geweest, maar vermoedelijk zijn er her en der wat onduidelijkheden ontstaan. We hebben dit ook met Marco besproken, sorry dat hier miscommunicatie over is geweest.
De regel is dus inderdaad dat je bij Wifi Start geen recht hebt op een gratis Wifipod 6. Ook niet bij nieuwe abonnementen. Ik begrijp uit je berichten dat je dit wel duidelijk is beloofd in het gesprek. Daar twijfel ik uiteraard niet aan, maar het is simpelweg niet waar te maken. Ik zie dit zelf ook niet terug op één van de orderbevestigingen. Overal wordt gesproken over 'wifipods'.
Hoe zuur het ook is, en hoe graag ik je ook wil helpen; Het toesturen van een gratis wifipod 6 lukt dus simpelweg niet.
@Vincent En als jullie mijn internet abonnement snelheid verhogen met behoud van afgesproken kortingen. Kunnen jullie mij dan wel de wifi pod 6 doen toekomen? Ik zit nu nog in de opzegtermijn van 14 dagen. Er moet toch wel wat te regelen zijn?
@I Am Groot schreef:@Vincent En als jullie mijn internet abonnement snelheid verhogen met behoud van afgesproken kortingen. Kunnen jullie mij dan wel de wifi pod 6 doen toekomen? Ik zit nu nog in de opzegtermijn van 14 dagen. Er moet toch wel wat te regelen zijn?
Maak het je zelf toch niet zo moeilijk, want je kan nog (weer) terug……naar de grote groene buurman.
groet Buurman(20)
@Buurman 😂 mijn abonnement loopt daar nog tot eind van de maand. Dus kan inderdaad zo terug 😜
Kies ik om terug te keren naar mijn oude clubje krijg je met deze “oplossingen” te maken. Zo lopen de klanten wel weg, dat ben ik met je eens.
Hi @I Am Groot,
Als je al SmartWifi Pods afneemt i.c.m. een abonnement uit het nieuwe portfolio en je stapt over naar een andere internetsnelheid uit het nieuwe portfolio, zoals bijvoorbeeld van Wifi Start naar Wifi Middel of andersom, dan behoud je in de basis eventuele al aanwezige SmartWifi Pods. Natuurlijk checken we wel of de pods aansluiten op het type modem dat je bij een abonnement krijgt. Wijzigen van internetsnelheid betekent dus niet automatisch dat je wisselt van SmartWifi Pods 5 naar SmartWifi Pods 6 en andersom.
Omdat je nog in de bedenktermijn van 14 dagen zit sturen we je over deze specifieke situatie een voorstel per PB.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.