Wij hebben vanuit voorgaande tijden 3 @smartcards, waarvan wij er nog maar 1 gebruiken.
? 1: Zijn hier eigenlijk kosten aan verbonden?
? 2: Zijn die te deactiveren? En is dat nodig?
? 3: Kan ik ze terugsturen of gewoon vernietigen? Ze staan namelijk wel in ons producten overzicht.
Benieuwd naar de antwoorden, want daar valt niets over te vinden op de ZIGGO website.🤔☹
Met vriendelijke groet,
Onno Krabshuis
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als op je factuur geen huur staat van de smartcards, dan zijn ze gratis vanuit het verleden in gebruik en blijven ze gratis te gebruiken.
Je hoeft ze niet te verwijderen en mogelijk zijn ze nog ergens voor te gebruiken om de zenders met een TV te kunnen zien die in je abonnement zitten.
Ik heb er ook één in een Humax 5300c zitten die aangesloten is op een audio installatie om alle zenders in mijn abonnement te kunnen beluisteren.
Hartelijk dank Bert, helemaal duidelijk.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als op je factuur geen huur staat van de smartcards, dan zijn ze gratis vanuit het verleden in gebruik en blijven ze gratis te gebruiken.
Je hoeft ze niet te verwijderen en mogelijk zijn ze nog ergens voor te gebruiken om de zenders met een TV te kunnen zien die in je abonnement zitten.
Ik heb er ook één in een Humax 5300c zitten die aangesloten is op een audio installatie om alle zenders in mijn abonnement te kunnen beluisteren.
Hartelijk dank Bert, helemaal duidelijk.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.