Vraag
Reacties
Oplossing
OnlyUs
Level 4

Smart card - Deactiveren en kosten?

Wij hebben vanuit voorgaande tijden 3 @smartcards, waarvan wij er nog maar 1 gebruiken.

? 1: Zijn hier eigenlijk kosten aan verbonden?

? 2: Zijn die te deactiveren? En is dat nodig?

? 3: Kan ik ze terugsturen of gewoon vernietigen? Ze staan namelijk wel in ons producten overzicht.

Benieuwd naar de antwoorden, want daar valt niets over te vinden op de ZIGGO website.🤔

Met vriendelijke groet, 

Onno Krabshuis 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als op je factuur geen huur staat van de smartcards, dan zijn ze gratis vanuit het verleden in gebruik en blijven ze gratis te gebruiken.

Je hoeft ze niet te verwijderen en mogelijk zijn ze nog ergens voor te gebruiken om de zenders met een TV te kunnen zien die in je abonnement zitten.

Ik heb er ook één in een Humax 5300c zitten die aangesloten is op een audio installatie om alle zenders in mijn abonnement te kunnen beluisteren.

Bekijk in context

OnlyUs
Level 4
Topicstarter

Hartelijk dank Bert, helemaal duidelijk.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als op je factuur geen huur staat van de smartcards, dan zijn ze gratis vanuit het verleden in gebruik en blijven ze gratis te gebruiken.

Je hoeft ze niet te verwijderen en mogelijk zijn ze nog ergens voor te gebruiken om de zenders met een TV te kunnen zien die in je abonnement zitten.

Ik heb er ook één in een Humax 5300c zitten die aangesloten is op een audio installatie om alle zenders in mijn abonnement te kunnen beluisteren.

OnlyUs
Level 4
Topicstarter

Hartelijk dank Bert, helemaal duidelijk.